Externe stylesheets og PHP
Fra : Andreas Paasch

Dato : 16-01-02 22:54

Har søgt i hele NG, intet resultat.

Vover mig ud i PHP nu da jeg har et projekt som jeg vil hygge med og noget
konkret er altid bedre at arbejde ud fra end bare la la ...

Jeg foretrækker at have eksterne stylesheets kørende som jeg så kalder ind i
mine sider, det er i min verden lidt nemmere at arbejde med.

Men øh, hvordan er syntaksen i PHP for at kalde externe stylesheets ????

.... ja, jeg vover pelsen uden manual, jeg arbejder efter learning by doing.

--
Regards / Med venlig hilsen / Mit freundlichem Gruss

Andreas Paasch
Denmark
--------------------------------------
http://www.Paasch.Net

Fra : Niels Andersen

Dato : 16-01-02 23:02

"Andreas Paasch" <Andreas@Paasch.Net> wrote in message
> Men øh, hvordan er syntaksen i PHP for at kalde externe stylesheets ????

Hvis du henter et eksternt stylesheet med PHP, bliver det til et internet
stylesheet. Jeg tror ikke det er det, du vil.

Så du gør bare helt som du plejer. Lad være med at blande PHP ind i lige
netop det.

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Andreas Paasch

Dato : 16-01-02 23:26

Jeg prøver lige ad, tak for det.

Jeg fik bare indtryk af at PHP ikke behøvede hhv. html - og body-tag, men i
denne sammenhæng tyder det på at det er nødvendigt. Ok, man lærer så længe
man lever !

Andreas

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 16-01-02 23:49

"Andreas Paasch" <Andreas@Paasch.Net> writes:

> Jeg fik bare indtryk af at PHP ikke behøvede hhv. html - og body-tag, men i
> denne sammenhæng tyder det på at det er nødvendigt. Ok, man lærer så længe
> man lever !

Det behøver PHP heller ikke. PHP kan også bruge til andet end at lave
hjemmesider.

Men hvis du vil bruge PHP til at lave (dynamiske) hjemmesider, så skal
du altså bruge det til at udskrive HTML, med alt hvad det nu
indebærer af HTML-tags.

--
Jacob - www.bunk.cc
This system will self-destruct in five minutes.

Fra : Mogens Meier Christe~

Dato : 16-01-02 23:22

"Andreas Paasch" <Andreas@Paasch.Net> wrote in message

> Men øh, hvordan er syntaksen i PHP for at kalde externe stylesheets ????

Ganske som normalt i dk.edb.internet.webdesign.clientside.html (hint) ;)

>... ja, jeg vover pelsen uden manual,
>jeg arbejder efter learning by doing.

Manualen er en god ting!!! Kend den, elsk den, brug den...! :))

....men her vil en HTML-manual nok være mere værd end PHP-manualen.

--
Mvh. Mogens
www.momech.dk

Fra : Andreas Paasch

Dato : 16-01-02 23:29

Tak for tippet, men øøøøøøh en HTML-bibel har jeg liggende (og bruger
den !)

Er dog af den opfattelse at jeg nu skal kvaje mig med PHP for dernæst at
købe min PHP bibel .... !

Andreas

Fra : Thïngmand

Dato : 17-01-02 09:50