Telefon stik
Fra : Harald

Dato : 16-01-02 22:45

Hej

Jeg har en ISDN a/b adapter med 4 udgange og skal have lavet en smart
løsning så jeg kan koble mere end 1 telefon til hver udgang. Jeg har tænkt
på om der findes en lille box med en RJ11 IND og 3-4 RJ11 UD så kunne jeg
koble sådan en til hver udgang på a/b adapteren og så have mulighed for uden
videre at koble 3-4 telefoner på hver udgang. Men hvor kan man få sådan en
box?

Jeg er ikke meget for at skulle bruge de store klosede telefon stik som man
normalt bruger her i Danmark.

Mvh
HK

Fra : Kaj Larsen

Dato : 17-01-02 09:39

"Harald" <kroning@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mvh
> HK
>

> Sådan en boks kan du købe i en telebutik.
mvh. Kaj

Fra : Harald

Dato : 17-01-02 12:47

"Kaj Larsen" <kaj@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Harald" <kroning@jyde.dk> skrev i en meddelelse

> uden

> man

Jeg har være inde i en telebutik og spørge, men sådan noget havde de ikke og
de vidste naturligvis absolut intet om det.

Mvh
HK

Fra : Kaj Larsen

Dato : 18-01-02 09:45

> [...]
og
> de vidste naturligvis absolut intet om det.

Jeg sidder med en foran mig som har et RJ11 stik ind og fem RJ11 stik ud og
den er købt i telebutikken i Rosengårdscentret i Odense
mvh. Kaj

Fra : Harald

Dato : 18-01-02 10:51

> [...]
og
> den er købt i telebutikken i Rosengårdscentret i Odense

Hvad kostede sådan en?

Mvh
HK

Fra : Kaj Larsen

Dato : 18-01-02 12:08

> "Kaj Larsen" <kaj@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> og
>
> Hvad kostede sådan en?
>
> Mvh
> HK
>

> Jeg kan ikke huske det helt nøje, men jeg mener 50-75kr.

Mvh. Kaj