Ret spændt har en date med en m-fyr
Fra : tøzen

Dato : 23-11-00 17:35

Syntes lige jeg vil dele dette med jer,
vil nu prøve min S-side afog har da allerede
fået en blinddate med en m-fyr imorgen.
Måske der nogen der har nogen gode råd til en
ny Spige (har været m i flere år)

Hilsen Diana

Fra : Peter Knutsen

Dato : 23-11-00 19:16

"tøzen" wrote:

> Syntes lige jeg vil dele dette med jer,
> vil nu prøve min S-side afog har da allerede
> fået en blinddate med en m-fyr imorgen.

Jeg troede da at du havde halsbånd på, Diana. Hvad er det for noget?

> Måske der nogen der har nogen gode råd til en
> ny Spige (har været m i flere år)

Tjah...

Først og fremmest skal du være opmærksom på at kvinder har noget
som mænd ikke har: Et udseende og en form der kan drive os mænd
til vanvid. Det ville næsten være kriminelt hvis du ikke benyttede
dig af denne naturlige fordel under legen, til at fange og
fastholde m-fyrens opmærksomhed, og til at manipulere ham.

Desuden skal du være opmærksom på at mænds kønsorganer er ret
komplekse, og godt kan gå i stykker ved hård leg. Vær forsigtig,
i værste fald ender du med et sagsanlæg og en *stor* bøde for grov
legemsbeskadigelse. Hvis du vil være ond så overvej at være ond
ved andre kropsdele, eller at tilføje psykologisk smerte.

Umiddelbart vil jeg dog opfordre dig til at være sød ved m-fyren,
lære ham hvor sjovt man får det når man er en god og lydig dreng,
og den slags. Husk at det er dig der er ovenpå nu, prøv at undgå
at falde tilbage i din vante m-rolle.

Prøv dig frem, for at se hvad der bedst "får fat" i fyren. Måske
vil han gerne tales til på en fornærmende måde. Eller tiltales
som en ung person (en teenager eller et barn, eller sågar et
spædbarn). Måske er han ikke specielt meget m men kan bare godt
lide at det er kvinden der bestemmer. Måske vil han især gerne
gøres hjælpeløs rent fysisk via bondage, eller måske sidder han
inde i et æg af pænhed og puritansk moral og så er din opgave
at hjælpe ham med at bryde gennem æggeskallen og erkende sin
seksualitet (f.eks. tilstå at han synes at dine bryster er
dejlige eller hvad det nu er). I sidstnævnte tilfælde kan både
tvang og fastholdelse være en stor hjælp. Alternativt kan der
være tale om en skal af macho-attitude, og så er din opgave
naturligvis at hjælpe ham med at erkende sine blødere og
mere følsomme sider (bemærk: dette er ikke det samme som
femininisering, der er tale om to vidt forskellige ting).

Han kan nemt komme til at føle et voldsomt pres fra dig i
retning af at lege uden stopord, men jeg synes du bør give
ham et stopord og gøre det klart for ham at han gerne må bruge
det. Der er jo forskel på forholdet mellem dig og din ejer, som
(går jeg ud fra) er et dybt og romantisk kæresteforhold hvor en
af jer tilfældigvis har givet den anden et halsbånd på, og så
forholdet mellem dig og m-fyren som vel nærmest er et bolle-
venskab. I kender ikke hinanden så godt og kommer aldrig så
tæt på hinanden som du er på din ejer. Derfor er stopord en
særdeles god ide.

Der er også en udpræget mangel på S-kvinder og en overflod af
m-fyre, så du har en utrolig magtfuld position på kødmarkedet.
Du kan vælge og vrage, og langt de fleste m-fyre er så desperate
efter dominans at de vil tage til takke med hvad som helst, finde
sig i selv ekstremt dårlig dominans fordi det er bedre end ingen
dominans. (Du kan konstatere at jeg har ret, ved at se på hvor
nemt det var for dig at få kontakt med en m-fyr - du er en meget
efterspurgt "vare"...)

Men hele kernen i D/s er jo at selv om man får magt, så misbruger
man den ikke, fordi magtmisbrug er noget der ligger en S-person
meget fjernt.

Så lad være med at bruge m-fyren som legetøj. Find ud af om I
passer sammen, og hvis ikke, så fortæl ham det pænt og ønsk
ham held og lykke i jagten på drømmekvinden. Hvis I passer sammen,
så vær sød ved ham og beløn ham fordi han har truffet det modige
valg at underkaste sig en anden person.

Sørg for at lære om hans behov, og at opfylde dem. Ogås selv om
der inde i dit hovede måske er en lille stemme der fortæller dig
at du jo egentlig bare kan bruge ham som han har lyst til, for
han går jo ikke fra dig. At du kan give dig selv frie tøjler og
gå amok i ondskab og sadisme og ligegyldighed.

Vis dig værdig til positi