IMAP og PHP
Fra : Carsten Jantzen

Dato : 16-01-02 22:03

Jeg kan ikke få min imap understøttelse til at virke, hvad mangler jeg at
gøre?
Min konfiguration er som flg.
w2k
php-4.1.1-Win32
Apache-1.3.22
MySQL 1.3
Jeg kan sagtens få den til at vise .php sider, men ligeså snart jeg prøver
noget der kræver imap fejler den.
Jeg har desuden flyttet de .dll extension til system32 folderen.

Carsten

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 16-01-02 23:38

On Wed, 16 Jan 2002 22:02:50 +0100
"Carsten Jantzen" <carsten@xxxjantzen.nu> wrote:

> Jeg kan ikke få min imap understøttelse til at virke, hvad mangler jeg
> at gøre?

Er din PHP oversat med --with-imap? (Tag et kig på det output phpinfo()
giver dig, der skulle det stå oppe i toppen.)

> Jeg kan sagtens få den til at vise .php sider, men ligeså snart jeg
> prøver noget der kræver imap fejler den.

Hvilken fejl får du?

--
mvh Andreas
   "Jeg blev træt af min gamle

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 17-01-02 00:14

Andreas Kleist Svendsen skrev:

> Er din PHP oversat med --with-imap?

Sagde han ikke, at han kørte Windows 2000?

--
Jonas Koch Bentzen

PHP-databaseklasse til PostgreSQL og MySQL:
http://understroem.dk/fasdab/

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 17-01-02 13:05

On Thu, 17 Jan 2002 00:14:08 +0100, Jonas Koch Bentzen
<ingen.emailadresse@eksempel.dk> wrote:

>Sagde han ikke, at han kørte Windows 2000?

I hvilket tilfælde han finder sin php.ini og fjerner ";" fra linien
;extension=php_imap.dll.