novelle..... "blid" BDSM..... ingen urin m~
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 23-11-00 08:34

jeg kommer ind af døren med en fornemmelse af at et eller andet er
forandret... mit hjerte begynder at hamre i brystet på mig mens jeg
langsomt går gennem lejligheden, søgende efter dig... jeg smider min
frakke i en bunke på gulvet samme sted som jeg sparker mine sko af...
jeg kalder blidt på dig... intet svar... jeg begynder at forestille mig
hvad du laver mens jeg begynder at åbne dørene undervejs... spekulerer
på om du i det hele taget er hjemme... som jeg lister igennem de tomme
rum konkluderer jeg at du nok er nede og handle....
jeg kommer ind til soveværelset... skubber døren op og der står du...
dyster i din fremtræden kan jeg ikke lade være med at blive varm....
jeg er stoppet op i døren.. men nu træder jeg de få skridt hen imod dig
for at sige hej.. og da jeg når frem til din favn og strækker halsen
opad for at give dig et kys griber du lynhurtigt fat i min arm og
snurrer mig rundt.... du vrider armen opad mellem skulderbladene på mig
og låser mig fast..... din frie hånd griber om kæben på mig og tvinger
mit ansigt halvvejs om mod dig så du kan komme til at slikke mig i
mundvigen med din tungespids...

allerede nu er jeg helt med på hvad du vil... legen er startet og jeg er
hurtigt gledet over i min rolle... jeg ved hvad det er du ønsker af
mig... og er allerede fugtig ved tanken om det spil der skal til at
udleve sig...

du lader tungespidsen spille ved min mundvig et par sekunder...
hvorefter du hurtigt hvisker " du kender dit stopord"... du vrider min
arm nedad og presser et par håndjern ned omkring mine håndled bag min
ryg..... jeg gisper... det var uventet... du snurrer mig rundt og vipper
mine arme opad så du på den måde tvinger mig til at læne mig indover
sengen....

som jeg står der hører jeg et klik og mærker du træder væk fra mig.. det
går op for mig at du har lænket mig på denne måde til en hasp i
loftet... jeg kan ikke gøre meget andet end at stå og vente på dit næste
træk... du træder hen til mit ansigt. jeg kan kun se dine ben og
sko...giver mig blindfold på... nu kan jeg end ikke se dig kun
fornemme... jeg nyder hvert sekund... kan ikke lade være med at vride
mig så jeg kan påvirke min varme og allerede plaskvåde mis....

jeg mærker hvordan dine hænder glider op under min nederdel og griber om
mine nøgne baller og masserer lidt.... du fjerner dem igen og lyner
nederdelen ned og lader den falde i en bunke ved mine fødder... nu står
jeg kun iklædt skjorte og g-streng og strømper.. stadig med hænderne
løftet over ryggen så jeg ikke kan røre mig... jeg man mærke mine
trusser er ved at være fugtige.... du går rundt om mig og betragter dit
værk.... nu og da strejfer du mine blottede baller med dine fingre..

jeg kan ikke lade være med at sprede benene lidt så du bedre kan ramme
min mis... men nej.... du lader fingrene strejfe.. men kun strejfe.....
jeg prøver at presse mig mod dine fingre.. kun for at mærke at du
fjerner dig helt fra mig.... jeg klynker... jeg hører raslen af tøj...
spekulerer på hvad det er men har ikke en ærlig chance for at finde ud
af det.... så føler jeg du træder hen til mig igen og løsner mine
arme...

jeg retter mig op og du kysser mig brutalt.... tvinger din tunge ind
mellem mine læber.. jeg gisper efter vejret mellem dine dybe
tungestød.... du holder mine samlede håndled fast så jeg stadig ikke kan
bevæge mig.... "stå stille" befaler du.... jeg svajer lidt og kæmper med
at holde hovedet oppe........ jeg kan mærke dine fingre ved mine
skjorteknapper og pludselig mærker jeg du river skjorten til side så
mine bryster blottes... ... jeg udstøder en protesterende lyd. "STILLE"
hvæser du..... "du er min nu.... og du ved det!" jeg tier... og sænker
ansigtet... måden jeg står på hæver min BH's måde at løfte brysterne
på...

nu løsner du mine hænder... kun for at lænke dem igen.. denne gang hver
for sig og spredt... jeg står med armene hævet mod loftet... du
begynder at cirkle omkring mig.. min skjorte hænger i laser

Fra : Gismo

Dato : 23-11-00 15:21

Hmm, bliver den bedre af dobbelt posting *S*

Absoult mere tiltalende end de forrige "urin/og være" noveller Fyren sendte.
--
Gismo

Fra : Tomas O.

Dato : 23-11-00 15:47

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> skrev:

God novelle ))

Hilsen
Tomas O.

Fra : Sott

Dato : 23-11-00 17:07

Hej Sabina :0)

Sabina Hertzum <sabina@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:VM3T5.1355$A52.33939@news000.worldonline.dk...

> Vi triller om på siden. med dig stadig inde i mig og få sekunder inden
> jeg falder i søvn tænker jeg "det her må da gerne ske igen for min
> skyld"............

Ja - suk..... det ville da ikke være det værste.....
Nu er du skyld i endnu en 'ridderlig' eftermiddag for mit vedkommende *GF*

Et brag af en novelle....

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 23-11-00 17:22

"Sott" <sott@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
>
> Ja - suk..... det ville da ikke være det værste.....
> Nu er du skyld i endnu en 'ridderlig' eftermiddag for mit vedkommende

pyh... jeg troede lige denne også virkede for "blid" på dig*G*

> --
knus sabina

did you ever wake up after a one night stand, and realize
that the person next to you is so ugly, that you'd rater
chew off your arm than risk waking this person....
thats coyote ugly!!

Fra : Sott

Dato : 23-11-00 19:00

Hej frække Sabina :0)

Sabina Hertzum <sabina@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:WvbT5.1819$A52.43859@news000.worldonline.dk...

> pyh... jeg troede lige denne også virkede for "blid" på dig*G*

Nej, da - jeg synes det lød rigtigt lækkert....og blidt har bestemt også ret

At jeg så også tænder for vildt på det lidt mere 'rå', som i f.eks. de
noveller af Fyren.... se det er en ganske anden sag *GF*

Men igen.... jeg synes, det er et brag af en novelle du har banket ned
der... ros til dig for den...

Tusinde 'ridderlige' hilsner
Søs

Fra : FreYa

Dato : 23-11-00 17:15

On Thu, 23 Nov 2000 08:34:09 +0100, "Sabina Hertzum"
<sabina@worldonline.dk> wrote:
Hej Sabina :)
<snip>

Den var meget, meget, meget go'!!
--
FreYa

Fra : Henning

Dato : 23-11-00 17:45

"FreYa" <nospam@all.plz> skrev i en meddelelse
> On Thu, 23 Nov 2000 08:34:09 +0100, "Sabina Hertzum"
> <sabina@worldonline.dk> wrote:
> Hej Sabina :)
> <snip>
>
> Den var meget, meget, meget go'!!

Jeps

Smid den på www

MVH
Henning

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 23-11-00 18:11

"Henning" <h2m@get2net.dk> wrote in message

> Smid den på www

den er på vej.... bliver lagt op på min hjemmeside....