Operatørlogo..
Fra : [ · B@CHFiRE · ]

Dato : 16-01-02 20:14

Hej,

Ved nogen her, om man kan få gratis operatør-logo'er nogen steder? Jeg er
blevet træt af mit nuværende logo, og vil have det skiftet ud. Men i
mellemtiden er Mobital siden blevet "ikke-gratis"...

--
Brian J. Nielsen · Registered Linux User # 252648
[ 1.4GHz · 60Gb · 512Mb · 12x10x32 · G400DH ]

Fra : Wenzel

Dato : 16-01-02 20:21

Du kan downloade programmet SMART SMS fra siden
www.ringetoner.dk

Her kan også downloades logoer som kan sendes til mobilos uden beregning.

Wenzel

Fra : [ · B@CHFiRE · ]

Dato : 16-01-02 20:42

Hejsa,

Takker for svar. Jeg kan desværre ikke bruge SmartSMS, da jeg har ADSL
forbindelse. Men hvad mente du med det sidste du skrev (quoted nedenunder)?

Fra : Devast8or

Dato : 17-01-02 00:21

Jeg tror han mente "hertil" og ikke "her" (eller noget i den stil).
Ihvertfald kan du svjh downloade logoer der kan sendes med SmartSMS.

Devast8or

--
Spamfilter activated