Hjælp! Er der nogle her, der kan unlock en~
Fra : Jens Jensen

Dato : 16-01-02 20:03

Jeg har lige købt en brugt v50.

Og når jeg har indtastet min pin kode, bagefter skriver den indtast
specialkode!

Håber at der er nogle der kan hjælpe.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-01-02 20:15

Jens Jensen skrev:

>Håber at der er nogle der kan hjælpe.

Brug venligst dk.marked.*-grupperne til handel, i dette tilfælde
dk.marked.privat.telefon.mobil

Se hvilke grupper der er beregnet til hvad:
http://www.usenet.dk/grupper.pl

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Jens Jensen

Dato : 16-01-02 21:17

Jeg mener da ikke det er under salg - det er et teknisk spørgsmål om en
kode.
Telefonen er ikke til salg ej heller ønsker jeg at købe den.

/Jens.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-01-02 21:24

Jens Jensen skrev:

>Jeg mener da ikke det er under salg - det er et teknisk spørgsmål om en
>kode.

Well, hvis du spørger om nogle kan give dig koden - så er svaret nej -
det er kun teleselskabet der har denne, og er telefonen ikke over 6
mdr., så vil de have penge for den (hvis de overhovedet vil give dig
den)

>Telefonen er ikke til salg ej heller ønsker jeg at købe den.

Du kan betale dig fra at få din telefon låst op uden koden.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Jens Jensen

Dato : 16-01-02 21:28

For lige at få det hele på plads. Hvad er det for en specialkode den beder
om?. Jeg syntes ikke jeg kan finde den kode!?.
Unlocker Lasse Motorola?.

/Jens.