Pris erfaringer søges
Fra : Larsen

Dato : 16-01-02 19:06

Jeg har prøvet at spørge før uden held. Nu prøver jeg lige igen med flere
oplysninger.

Jeg har fået tilbudt en jagt og vil i den forbindelse høre om der er nogle
af de mere erfarne, de kan fortælle mig, hvad den rette pris vil være.

240ha nær Nakskov
Ingen skov men grænsende op til skov.
Beplantning primært roer + lidt brak
2 store og 5 mindre remiser

Indberetninger for de seneste år er

1997:
99 fasaner, 0 ænder, 16 harer, 4 råvildt

1998:
105 fasaner, 0 ænder, 13 harer, 2 råvildt

1999:
107 fasaner, 0 ænder, 12 harer, 3 råvildt

2000:
71 fasaner, 2 ænder, 11 harer, 4 råvildt

Der må max udsættes 400 stk fuglevildt om året.

Skal lejes på 5 årig kontrakt.

/John

Fra : JJ

Dato : 16-01-02 20:45

Hvis du kan få den for 25- 35000 kr må du nok være glad

Med venlig hilsen

JAGTFORMIDLING.DK
v/John Jensen
Tlf. 40957604

E-mail: Nj@DDF.DK
JOHN@DDF.DK
John@jagtservice.dk

Website: http://www.jagtformidling.dk/
http://www.jagtservice.dk/
http://home0.inet.tele.dk/nj/

Fra : PJ

Dato : 16-01-02 21:25

100 dKr pr.tønde land er vel "tariffen" - Ja giv du bare bonden 40.000 kr
pr.år (mener jeg er for dyrt) - antallet af vildt kan være forskellig -
jæger til jæger. Men umuligt at vurdere når man ikke kender stedet - så der
er ting du selv må skønne.

Pierre Jakobi

PS. Hvis du kun skyder 2 ænder på et år - så koster hver and 20.000 kr. kan
du jo sige til udlejeren --- Hvortil bonden vil svare: Godt for dig du ikke
skød flere ænder til den pris

Fra : Steen Gavnbo Nielsen

Dato : 17-01-02 02:02

hej Larsen
pris for jagt er mange ting
areal er prisen mellem 200 kr og 900 kr pr ha. antal nedlagt stk. vildt er
den ca. 200 kr pr fugl og hare. pr stk. råvildt ca. 1500.
det var et kort svar. knæk og bræk
mvh steen

Fra : Freddy-Madsen

Dato : 20-01-02 18:27

Hej
du skal regne med en pris på ca 300/ha med de oplysninger som du har oplyst

Freddy