IE 6 vil ikke vise billeder/iconer
Fra : Herbert

Dato : 16-01-02 18:12

Hey

Jeg har fået et lidt uderligt problem med IE6. Lige med et vil den ikke vise
billeder/iconer Men jeg klikker f.eks på et billede og vælger "vis
billede" så kommer det godt nok frem Men hvordan får jeg IE6 til, at
vise billeder/iconer automatisk igen ?

På forhånd mange tak for hjælpen

Herbert

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 17-01-02 13:06

Herbert skrev: (messageID: <news:a24c97$2v3k$1@news.cybercity.dk>)

> [...]
> "vis billede" så kommer det godt nok frem Men hvordan får jeg IE6
> til, at vise billeder/iconer automatisk igen ?

'Tools' -> 'Internet Options' -> 'Advanced' -> Sæt hak ved 'Show pictures'
(findes under 'Multimedia').

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net

Fra : gorm

Dato : 17-01-02 17:49

On 17 Jan 2002 12:06:25 GMT, "Kasper Damkjær" <usenet@damkjaer.net>
wrote:

>Herbert skrev: (messageID: <news:a24c97$2v3k$1@news.cybercity.dk>)

>'Tools' -> 'Internet Options' -> 'Advanced' -> Sæt hak ved 'Show pictures'
>(findes under 'Multimedia').

Jeg kan heller ikke se billeder i explorer6 (fx. Ekstrabladet)
Heller ikke med disse snabler. Må mangle et eller andet (java e.l.) ?
Håber nogen kan hjælpe

mvh
gorm

Fra : Børgesen

Dato : 18-01-02 10:02

"gorm" <gorm@paradis.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan heller ikke se billeder i explorer6 (fx. Ekstrabladet)
> Heller ikke med disse snabler. Må mangle et eller andet (java e.l.) ?
> Håber nogen kan hjælpe

Kopi af min posting af 11. ds.:

Næppe noget med virus, men har du Norton Firewall by chance? Jeg tror MS har
opdaget problemet

(Engelsk:)
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;Q309287

Hjalp det?