Besøgende
Fra : Casper

Dato : 16-01-02 17:52

hvor mange besøgende var der pr. dag ???

Fra: "kevin vilhelmsen" <kevintina@mail.tele.dk>
Emne: Re: Har du lyst til at skrive filmnyheder?
Dato: 16. januar 2002 09:40

15/01/02 14:40pzk@crayon.dkPer Kristensen

> Jeg har en hjemmeside www.theource.dk . Den har kørt som en IT nyhedsside,
> men stor stort set stille pga. af manglende skribenter. Er nogen friske på
> at skrive filmnyheder, så laver jeg den om til en filmnyt-side. Det
handler
> ikke om at jeg vil tjene noget på det, for der er ingen bannere eller
noget
> på side, men tænk hvis bare et par af de mange film-entusiaster i denne
> gruppe ville bidrage. Så burde det kunne blive en god nyhedsside. Jeg har
> selv bikset nyhedsscriptet sammen og gået efter at gøre siden overskuelig
> [...]
Ja men det bliver nok nogle lidt skæve og ret anderledes anmeldelser af
anderledes ikke så tilgængelige film, "sange fra anden sal" ligger lige for
eller "heftig og begejstret", men giv mig et vink Dommedag nu revideret
udgave kunne det også være
kærlig H kevin

Tilslut dig attac

http://www.attac.org/