OT: Forslag stillet til ny gruppe - dk.spi~
Fra : MOA

Dato : 16-01-02 17:20

Hvis der er nogen der har interesse i at der bliver lavet en nyhedsgruppe
specielt om unreal tournament, så er der nu stillet forslag om sådanne i
gruppen dk.admin

Alle kommentarer bedes sendt til denne gruppe hvor der fra dags dato til og
med d. 10 februar vil kører en diskussion om emnet.

Støt op!

MOA

Fra : DoGgX

Dato : 16-01-02 17:24

alt.games."alle-mulige-spil-find-selv-dit"

--
DoGgX
ICQ: 138083787

Fra : MOA

Dato : 16-01-02 17:54

I know, men kunne det ikke være rart med en dansk gruppe?

MOA

Fra : FeZ

Dato : 16-01-02 18:05

> I know, men kunne det ikke være rart med en dansk gruppe?

Prøv at lure denne gruppe igennem den seneste tid.
Det er ikke just mange indlæg der handler om UT
--
FeZ

Fra : MOA

Dato : 16-01-02 18:21

Det kunne jo bla. skyldes at der er så mange emner på en gang at gruppen er
rodet, jeg bruger f.eks. heller aldrig denne her gruppe til at poste UT
relaterede emner i, da det drukner i mængden.

Men jeg ved at der er en del danske UT brugerer som er på de engelske
groups.
Ville det så ikke være bedre at kunne poste sine indlæg i en dansk gruppe?

Ikke mindst udfra tanken om "nærmiljø", arrangementer osv.

MOA

Fra : MOA

Dato : 16-01-02 18:54

skulle måske lige sige at det var bedre at diskussionen kørte i dk.admin
under det konkrete indlæg

MOA

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 16-01-02 19:38

MOA wrote:

> Ikke mindst udfra tanken om "nærmiljø", arrangementer osv.

Tanken om nogle DSCUT fragfests med ping under 100 er da bestemt
tiltalende, men gruppen burde måske i stedet hedde
dk.spil.computer.unreal således at kunne dække:

Unreal
Unreal Tournament
Unreal 2
Unreal Tournament 2
Unreal Warfare
Unreal Championship

og måske endda de spil som er lavet på Unreal engienen (Deus Ex,
Undying, Duke Nukem Forever...)

Mvh

Bruno aka. Cool.DK (Når nu vi snakker UT)

Fra : MOA

Dato : 16-01-02 19:59

Du må meget gerne poste dit indlæg i dk.admin da det er her debatten kører

Jo flere (positive indlæg på dk.admin = større chance for at gruppen
kommer op og kører

MOA aka Moebius_dk

Fra : Rune Manscher

Dato : 17-01-02 11:35

Hvis man skal dømme ud fra de sidste 4 uger, så er der mest brug for en
dk.spil.computer.hvordan-gør-jeg-dit-og-dat-i-rtcw

*Rune