Probz med 8210
Fra : Kong Kent

Dato : 16-01-02 13:09

Hejsa.

Jeg er kommet til at lege liiiige lovlig meget med min telefon. Jeg har
trykket 'Vælg' ved 'Infarød' i menuen, og det ved jeg ikke hvordan jeg
deaktiverer igen. Nogen der kan hjælpe??

--
Kent.
icq # 105788206

Fra : Eliasen

Dato : 16-01-02 13:22

"Kong Kent" <kongkent@anarki.dk> wrote in message
> [...]
> trykket 'Vælg' ved 'Infarød' i menuen, og det ved jeg ikke hvordan jeg
> deaktiverer igen. Nogen der kan hjælpe??

Behøver du ikke! Den "holder selv op" med at være aktiv efter et lille
stykke tid.

Fra : Kong Kent

Dato : 16-01-02 13:21

> har
>
> Behøver du ikke! Den "holder selv op" med at være aktiv efter et lille
> stykke tid.

hehe...det har jeg fundet ud af :)

Et andet spørgsmål kommer så op: Hvordan afbestiller jeg den satans funktion
der giver mig en SMS som bekræftelse på at jeg lige har sendt en SMS?! Som
om jeg ikke ved det i forvejen :) Nogen der et tip??

Fra : Mickey

Dato : 16-01-02 15:46

> [...]
> satans funktion der giver mig en SMS som bekræftelse på at jeg
> lige har sendt en SMS?! Som om jeg ikke ved det i forvejen :)

Du har TDC ? (eller tiscali eller Telmore)
- så ka du kun gøre det ved at skrive *1# i starten af *hver eneste*
SMS

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
http://susie.dk/apg - hvis du trænger til nyt password!

Fra : Kong Kent

Dato : 16-01-02 15:59

> Du har TDC ? (eller tiscali eller Telmore)
> - så ka du kun gøre det ved at skrive *1# i starten af *hver eneste*
> SMS

Hold da kæft det er shitty. Kan det virkelig passe??! Jeg har godt nok
Telmore.

Fra : Dennis Lange

Dato : 16-01-02 16:12

> Kan det virkelig passe??!

Ja...
--
Mvh. Dennis Lange

Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...
Tag et kig på http://kommunalbastards.org/oe/svtilre.html

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-01-02 16:35

Kong Kent skrev:

>Hold da kæft det er shitty. Kan det virkelig passe??! Jeg har godt nok
>Telmore.

Ja, det bliver du nødt til:
http://www.telmore.dk/nyhelp5.html#Kvittering

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Hans Pedersen

Dato : 16-01-02 19:56

On Wed, 16 Jan 2002 15:59:13 +0100, "Kong Kent" <kongkent@anarki.dk>
wrote:

>Hold da kæft det er shitty. Kan det virkelig passe??! Jeg har godt nok
>Telmore.

Den er god nok. Tjek tråden om SMS og TDC lidt længere tilbage.
Er der ikke nogen manual med til den 8210'er du har købt? Nokia
skriver faktisk OK manualer, synes jeg. Især set i forholdt til
Siemens, der VIRKELIG stinker...

Får i øvrigt min Nokia 9110i i morgen Nørden inde i mig glæder sig.

--
Hans Pedersen, Esbjerg
http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Fra : maxses

Dato : 16-01-02 13:31

"Kong Kent" skrev d. 16-01-02 13:09 dette indlæg :
> [...]
> trykket 'Vælg' ved 'Infarød' i menuen, og det ved jeg ikke hvordan jeg
> deaktiverer igen. Nogen der kan hjælpe??

den sidste nokia jeg havde slog den selv fra igen:) hvorlang tid har den
været på?

http://www.kandu.dk/

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-01-02 13:17

Kong Kent skrev:

>Jeg er kommet til at lege liiiige lovlig meget med min telefon.

Det skal til...

>Jeg har
>trykket 'Vælg' ved 'Infarød' i menuen, og det ved jeg ikke hvordan jeg
>deaktiverer igen. Nogen der kan hjælpe?

Vent... Efter nogle minutter deaktiveres det selv.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!