Har lige fået SIM-kort til 8210, hvor skal~
Fra : Kong Kent

Dato : 16-01-02 10:51

Hej NG

Jeg har lige modtaget mit SIM-kort fra www.telmore.dk
Men jeg er en total ignorant hvad mobiltelefoner angår. Jeg har taget
bagcoveret af på min Nokia8210, men jeg kan ikke se hvor jeg skal smide
SIM-kortet i. Der sidder en lille blikplade på det sted hvor jeg tror
SIM-kortet skal være, men den blikplade kan jeg ikke få af.

Hvad skal jeg gøre?? :)

--
Kent.
icq # 105788206

Fra : Kong Kent

Dato : 16-01-02 11:02

> [...]
> SIM-kortet i. Der sidder en lille blikplade på det sted hvor jeg tror
> SIM-kortet skal være, men den blikplade kan jeg ikke få af.

No need. Har selv lige fundet ud af, at SIM-kortet skal puttes ned bag den
blikplade, og nu kører svinet da også. Skulle bare sidde og kigge lidt på
telefonen førend den fes ind :)

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-01-02 11:36

Kong Kent skrev:

>Der sidder en lille blikplade på det sted hvor jeg tror
>SIM-kortet skal være, men den blikplade kan jeg ikke få af.

Uha, lad være med at prøve at hive den af! Du skal putte skubbe
SIM-kortet ind under pladen, det kan kun vende på den rigtige måde.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!