DocFather og appletviewer
Fra : Max

Dato : 16-01-02 10:57

Hejsa

Når jeg kører DocFather (Hvis du ikke kender den:
Søge applet til SDK docs på din HD) i IE virker
det fint. Men jeg prøver med appletviewer får jeg
flg. fejl:

G:\Java_docs\SDK>appletviewer
start_docfather_jdk13.html
DF-Version: 9
Exception occurred during event dispatching:
java.security.AccessControlException: access
denied (java.util.PropertyPermission browser read)
at
java.security.AccessControlContext.checkPermission
(AccessControlContext.java:272) osv. osv.

Når nu det hele kører lokalt er det da ikke
nødvendigt at spekulere på permissions og alt det
der, vel?

--
Max