SMS på 160 tegn fra nettet
Fra : Claus Nielsen

Dato : 16-01-02 09:03

Findes der et sted på nettet hvor man kan sende SMSer der fykder 160
tegn.

De steder jeg har prøvet kan man ikke, da de jo lige skal putte lidt
reklame med i SMSerne.

Claus

Fra : maxses

Dato : 16-01-02 09:25

Hej Claus!

Så vidt jeg huske kan du dette hvis du opretter dig hos www.coolsms.dk,
klart den bedste service til sms på nettet efter min mening.

http://www.kandu.dk/

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-01-02 11:15

Claus Nielsen skrev:

>Findes der et sted på nettet hvor man kan sende SMSer der fykder 160
>tegn.

www.coolsms.dk tillader dig at bruge alle 160 tegn når du er
registreret (gratis). Desuden afsender du beskeden med dit eget nummer
som afsender, dvs. folk kan svare direkte til din mobiltelefon, det
ser ud til beskeden er sendt fra telefonen.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Devast8or

Dato : 16-01-02 21:53

Og så kan coolsms.dk finde ud af at dele beskederne op når du når ud over de
160 tegn så du bare kan skrive en lang SMS og så får modtageren flere SMS'er
med din besked i. Mener at max er 6 SMS'er

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-01-02 22:04

Devast8or skrev:

>Og så kan coolsms.dk finde ud af at dele beskederne op når du når ud over de
>160 tegn så du bare kan skrive en lang SMS og så får modtageren flere SMS'er
>med din besked i.

Yups, underligt nok, så bruger de ikke den metode Nokia har valgt at
bruge. De havde jo været smart, så dem med f.eks. Nokia 3310 kan
modtage 2 eller flere beskeder sendt fra coolsms.dk som EN besked.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Salva

Dato : 16-01-02 23:30

> [...]
> som afsender, dvs. folk kan svare direkte til din mobiltelefon, det
> ser ud til beskeden er sendt fra telefonen.

Er det ikke noget med at CoolSMS sender reklamer til ens mobil. Synes jeg
har hørt fra nogle andre at de lige pludselig har modtaget reklamer og de
kan ikke afmelde sig fra det...

-salva

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-01-02 23:43

Salva skrev:

>Er det ikke noget med at CoolSMS sender reklamer til ens mobil. Synes jeg
>har hørt fra nogle andre at de lige pludselig har modtaget reklamer og de
>kan ikke afmelde sig fra det.

Jeg har modtaget ganske få spam-SMSer, skal ikke kunne sige om det er
Coolsms der har sendt dem (det er jo ikke lige til at spore hvis de
ikke skriver det). HVIS det er tilfældet, så ville jeg absolut sende
en klage, jeg mener ikke jeg har godkendt at modtage noget.
Spam på SMS er lige så galt som alt mulig anden spam.

PS! Klip venligst det væk du ikke svarer på.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!