8850 gejl
Fra : Kim Andersen

Dato : 16-01-02 06:09

Hejsa! Jeg kan næsten ikke høre andre når jeg snakker i min nokia 8850, men
de kan fint høre mig. Kan det være noget med softwaren(sidder og roder med
noget net monitor...?) eller er det en hardware fejl?
Hvor kan man evt. få skruetrækkere til de specielle nokia skruer? Så vil jeg
sq selv prøve at fixe det :)

Men hvis der evt. er andre der mener de har en løsning, eller måske ligefrem
kan reparere den, så er jeg meget interesseret!

- Kim Andersen
- dA_kBAz@mail(fjernmig).dk <--- fjern "(fjernmig)"

Fra : maxses

Dato : 16-01-02 08:20

"Kim Andersen" skrev d. 16-01-02 06:09 dette indlæg :
> [...]
ligefrem
> kan reparere den, så er jeg meget interesseret!

Hej Kim!

Jeg har selv haft problemet med nogle telefoner, det der problemet i
mine tilfælde var at microfonen har mistet forbindelsen(i hvert flad
nogle gang, nogle gange virkede det også)

Mvh Max

http://www.kandu.dk/

Fra : Kim Andersen

Dato : 16-01-02 08:46

> [...]
> mine tilfælde var at microfonen har mistet forbindelsen(i hvert flad
> nogle gang, nogle gange virkede det også)

Hmm ok... Du ved ikke evt. hvor man kan få en skrue trækker til de lidt
specielle nokia skruer? Kunne godt tænke mig at kigge lidt inde i den og se
om det bare er en løs forbindelse eller hvad det er. Ringetoner og tastatur
toner osv lyder fint nok, det er ligeså snart jeg har gang i et opkald, at
man næsten ikke kan høre vedkommende jeg taler med.

Fra : maxses

Dato : 16-01-02 09:05

"Kim Andersen" skrev d. 16-01-02 08:46 dette indlæg :
> [...]

Nej desværre, jeg er selv gode venner med en som arbejder ved er nokia
forhandler, men hvor man ellers kan finde sådan en ved jeg ikke lige,
men spørg omkring dig, der skal nok være en der kender en...ellers prøv
at høre ved en af disse unlockere, det kunne jo være at der er en af dem
der har en:)

Mvh Max

http://www.kandu.dk/

Fra : Søren Larsen

Dato : 16-01-02 09:25

Hej Kim.

Det er nok din højtaler det er galt med. Hvis telefonen ligger i et udsat
miljø el. du bare snakker meget i den, har Nokiatelefoner en tendens til at
blive svage i højtaleren. Jeg har dem liggende nye og originale (bare skriv
til mig hvis du er interresseret, handel hører ikke til her).

Skruetrækkeren hedder en T6 (torx str. 6) og kan købes i de fleste
byggemarkeder el. elektronikhandlere.

Mvh.
Søren Larsen

-------
Blåt, rødt og hvidt lys monteres i Nokia telefoner.
Unlock af Siemens, Ericsson og Nokia i Aalborg og klarer det mens du venter.
Displays sælges til de fleste Nokia-modeller.
-------

Fra : Carsten Suhr

Dato : 16-01-02 13:14

De skruer som nokia benytter hedder torxskruer T6 er størrelsen hvis jeg
ikke tager fejl. Som der er blevet sagt er det nok højtaleren det er galt
med, hvis du bruger mobilen i områder hvor der er metal støv eller lign. Så
kan det være årsagen, du skal tage din højtaler ud og rense den, sådan at
membranen kan vibrerer frit.

Mvh

Carsten

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 16-01-02 13:33

"Kim Andersen" <da_Kbaz@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ligefrem
> kan reparere den, så er jeg meget interesseret!

Hvorfor tager du ikke ind på et værksted med den. Der findes steder hvor den
kan laves mens du venter.