"Gert Philipsen" skrev d. 16-01-02 00:23 dette indlæg :
> På min arbejdsplads bruger vi Outlook og en Exchange-server.
>
> Jeg oplever to problemer i hverdagen, som vores EDB ansvarlige ikke
har
> fundet tiden til at ændre. Måske kan jeg få hjælp her i gruppen?
>
> 1.: Når man klikker på "til" linjen får man kun mulighed for at vælge
> firmaets ansatte (dem på intranettet formoder jeg). Man kan ikke vælge
> blandt de bogstaveligt tusind kontaktpersoner, der ligger på den
fælles
> server.
>
> 2.: Vi sender daglig adskillige rapporter pr mail til mere end tre
> modtagere. Det er i kontaktpersoner ikke muligt at oprette mere end 3
> mailadresser pr kontakt person. Et forsøg fra min side på at oprette
> distributionslister strander på, at man også her kan vælge blandt
firmaets
> ansatte.
>
> Er der nogen, der kan forklare - helst enkelt - hvordan dette kan
ændres.
> Som det er nu føler jeg, at jeg dagligt bruger en masse unødvendig tid
på at
> copy/paste mailadresser.
>
> --
> Med venlig hilsen
> Gert Philipsen
> Brug ikke din tid nu, til at fortryde hvad du brugte din tid i går
til.
>
Når du står i Kontaktpersoner, og vil lave en ny, så skulle der til
højre for ordet "Ny" være en lille nedpil.
Hvis du klikker på den, burde det være muligt at lave
distributionslister.
Jeg kan i hvert fald.
Ole P. Bielefeldt
--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"