Problem med opera/TV-avisen
Fra : Gert Philipsen

Dato : 16-01-02 00:06

Jeg er i gang med at prøve Opera - og det virker egentlig ganske lovende.

Dog når jeg vil se tv-avisen åbner den automatisk windows mediaplayer i
stedet for realone.

Jeg kan ikke selv se, hvor jeg skal ændre hvad i indstillingerne for at
ændre det - så hvis en venlig sjæl vil hjælpe, bliver jeg glad.

Gert Philipsen
Brug ikke din tid nu, til at fortryde hvad du brugte din tid i går til.

Fra : sunsite.auc.dk

Dato : 20-01-02 17:17

"Gert Philipsen" <gert@lite.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg kan ikke selv se, hvor jeg skal ændre hvad i indstillingerne for at
> ændre det - så hvis en venlig sjæl vil hjælpe, bliver jeg glad.

Dette gøres i Stifinder under Vis/Mappeindstillinger.

Fra : Gert Philipsen

Dato : 21-01-02 19:38

"sunsite.auc.dk" <peterhoukjaer@it.dk> skrev i en meddelelse
> "Gert Philipsen" <gert@lite.dk> wrote in message
> Dette gøres i Stifinder under Vis/Mappeindstillinger.

Hvad skal jeg indstille og hvordan?
Det virker nemlig udmærket i IE, men altså ikke i Opera.

Fra : CHRistian

Dato : 22-01-02 00:34

"Gert Philipsen" <gert@lite.dk>'s posting:

>Dog når jeg vil se tv-avisen åbner den automatisk windows mediaplayer i
>stedet for realone.

Prøv:
-Filer/Indstillinger/Filtyper:
--Vælg "audio/x-pn-realaudio", tryk "Rediger"
--Angiv så det program, du vil have, der skal bruges til
fremvisningen

--
Derfor browseren Opera: http://home12.inet.tele.dk/chrmax/o.html

Fra : Gert Philipsen

Dato : 23-01-02 05:04

"CHRistian" <nospam@direkte.org> skrev i en meddelelse
> Prøv:
> -Filer/Indstillinger/Filtyper:
> --Vælg "audio/x-pn-realaudio", tryk "Rediger"
> --Angiv så det program, du vil have, der skal bruges til
> fremvisningen

Mange tak! De var lige det, der skulle til.