Moonjam - Sarai (millenium)
Fra : Rhythm

Dato : 15-01-02 23:02

Jeg hørte en version af Moonjam´s Sarai der blev kaldt Sarai Millenium.
Men jeg kan ikke finde det nummer nogen steder.
Ligger det på et bestemt album eller lign ?

Mvh
Rhythm

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 15-01-02 23:44

Hej "Rhythm" <hjemstedet@SLETyahoo.dk>

>Jeg hørte en version af Moonjam´s Sarai der blev kaldt Sarai Millenium.
>Men jeg kan ikke finde det nummer nogen steder.
>Ligger det på et bestemt album eller lign ?

Den findes i hvert fald på single. Jeg har den, men mest fordi det er
et af mine alle tiders yndlingsmelodier.

Kender du live-versionen (mener det er live) fra albummet 1991? Det er
nok den bedste version der findes på plade - efterfulgt af den
originale version.

De nyere versioner er lidt for technopoppede (det er lidt at mishandle
melodien) efter min smag og live-versionen på en af deres senere
live-plader overstyrer nogle steder så det gør helt ondt.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Rhythm

Dato : 16-01-02 14:15

"Lars Kim Lund" <larskim@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> melodien) efter min smag og live-versionen på en af deres senere
> live-plader overstyrer nogle steder så det gør helt ondt.

På single ? Hvilken forretning købte du den i ?
Lige live versionen kender jeg ikke. Det meste at jeg har med Moonjam er på
opsamlinger , men det sår´n lidt dance/techno prægede gør mig ikke noget.
Den skal indgå i et nonstop mix til discoteks brug til en private party.

Mvh
Rhythm

Fra : John K

Dato : 16-01-02 02:10

> Jeg hørte en version af Moonjam´s Sarai der blev kaldt Sarai Millenium.
> Men jeg kan ikke finde det nummer nogen steder.
> Ligger det på et bestemt album eller lign ?

Det var i hvert tilfælde med på et party-opsamlingsalbum. Jeg mener også vi
har den stående.

Et jævnt kedeligt remix efter min mening.

Som Lars så rigtigt skriver - Live-versionen fra '91 er klart den bedste
udgave.

Mvh

John K

Fra : Miss A

Dato : 16-04-02 07:59

On Tue, 15 Jan 2002 23:01:49 +0100, "Rhythm" <hjemstedet@SLETyahoo.dk>
wrote:

> [...]
>Men jeg kan ikke finde det nummer nogen steder.
>Ligger det på et bestemt album eller lign ?

Du kan hente den som MP3 på Moonjam's egen side:
http://www.moonjam.dk/html/frame_disko_direct.html

/Anja

Fra : Rhythm

Dato : 16-04-02 19:34

"Miss A" <hhp0108@REMOVEabc.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan hente den som MP3 på Moonjam's egen side:
> http://www.moonjam.dk/html/frame_disko_direct.html
>
> /Anja

Mange tak Anja, de vil fluks blive downloaded.

Mvh
Rhythm