Sex er hårdt, også for mænd !
Fra : Dan Andersen

Dato : 15-01-02 21:54

Hej,

Hjælp mig lige her, er jeg den enste som har en kæreste, som synes at sex er
så hårdt.

Et eks. Det er afslappende for hende at "ride" mig, men hvis jeg beder hende
om at vende sig om, dvs. hun sidder med ryggen til mig, og så bruger sine
benmuskler til at bevæge underlivet, ja, så er det straks værer, det er jo
hårdt.

Altså, jeg selv køre ikke på duracell batterier, og kan ikke blive ved og
ved, men derfor prøver jeg da at anstrænge mig så meget som overhovdet
muligt, hvad enten jeg sidder på hug i badet for at give hende oral sex (og
vandet pjasket ned i hovdet på mig), eller hvis hun fortrækker
missionær-stillingen i sengen.

Eller når i kvinder nu skal give et godt blow-job, er det så at fortrække at
ligger og "læne" sig op af fyren og sutte, eller f.eks. at sidde på
alle-fire og sutte, selv om det er mere anstrængende.

Tager jeg fejl eller hvordan hænger det sammen - ? kom endelig med nogle
svar

Mvh

Dan Andersen

(og hvis kæresten læser dette, så er du da også velkommen til at skrive med)

Fra : FreYa

Dato : 16-01-02 09:54

"Dan Andersen" <ikke@gyldig.dk> skrev :

>Hjælp mig lige her, er jeg den enste som har en kæreste, som synes at sex er
>så hårdt.

Jeg synes ærlig talt at du skal holde op med at bruge denne gruppe som
et sted hvor du kan udlevere din kæreste og hendes mangler.

Kender du den type par, som altid skal vaske deres beskidte vasketøj
offentligt, og som feks. sidder og rakker hinanden ned ved
middagsselskaber, i håb om at venner og bekendte vil tage parti, så
partneren for alvor kan komme ned med nakken?

Det er faktisk kvalmende at overvære den slags.
--
Freya

Fra : Mirian

Dato : 16-01-02 11:52

"FreYa" <freya@c.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg synes ærlig talt at du skal holde op med at bruge denne gruppe som
> et sted hvor du kan udlevere din kæreste og hendes mangler.

Freja jeg synes ikke du kan være bekendt at nedrakke ham fordi han har lyst
til at debattere sin kæreste og hans sexliv. Dette her er en debat gruppe
hvor man debattere om sex og mangel på samme, så uanset hvad, synes jeg at
du enten skal svare ham på hans spørgsmål eller lade være med at skrive
noget overhovedet!

MVH Mirian

Fra : FreYa

Dato : 16-01-02 12:30

"Mirian" <Mirian@post.cybercity.dk> skrev :

>Freja jeg synes ikke du kan være bekendt at nedrakke ham fordi han har lyst
>til at debattere sin kæreste og hans sexliv.

Nej, men det er jeg sådan set ligeglad med om du synes. Dan Andersen
har en gang tidligere vist at han ikke kender grænsen for, hvor meget
man kan tillade sig at udstille sit privatliv og sin kæreste
offentligt, og det gør jeg ham da gerne opmærksom på at jeg finder
frastødende. Sådan er det bare, og det må du lære at leve med.

Og så synes jeg da lige at du burde lære at kende forskel på
nedrakning, og dét at tilkendegive sin mening, alternativt kan du
måske udpege de steder i mit indlæg hvor jeg har rakket Dan Andersen
ned?

Spændt ventende ;)
Freya

Fra : Dan Andersen

Dato : 16-01-02 12:36

Hej FreYa,

> Nej, men det er jeg sådan set ligeglad med om du synes. Dan Andersen
> har en gang tidligere vist at han ikke kender grænsen for, hvor meget
> man kan tillade sig at udstille sit privatliv og sin kæreste

Jeg er vist helt lost nu. Vil du være så venlig at informere mig om disse
indlæg ?

"Spændt ventende"

Mvh

Dan Andersen

Fra : FreYa

Dato : 16-01-02 13:07

"Dan Andersen" <ikke@gyldig.dk> skrev :

>Jeg er vist helt lost nu. Vil du være så venlig at informere mig om disse
>indlæg ?

og den deraf følgende tråd.
--
Freya

Fra : Dan Andersen

Dato : 16-01-02 13:18

> og den deraf følgende tråd.

Hjælp mig lige, hvordan kommer jeg til dette indlæg. Hvis jeg trykker på
det, opretter den en "ny besked".

Mvh

Dan Andersen

Fra : Bjørn

Dato : 16-01-02 14:23

"Dan Andersen" <ikke@gyldig.dk> wrote in message

> Hjælp mig lige, hvordan kommer jeg til dette indlæg. Hvis jeg trykker på
> det, opretter den en "ny besked".

Bedre?

/B

Fra : Dan Andersen

Dato : 16-01-02 15:36

Det ser bedre ud ja, dog får jeg beskeden at den ikke kan hentes, enten
fordi den ikke findes eller er for gammel.

Tak

Mvh

Dan Andersen

Fra : Mirian

Dato : 16-01-02 13:09

> [...]
> offentligt, og det gør jeg ham da gerne opmærksom på at jeg finder
> frastødende. Sådan er det bare, og det må du lære at leve med.

For det første freja så udstiller alle deres privatliv herinde og det er til
yderste grænse, for der findes vel ikke noget mere privat end ens sexliv!
Hvorfor skal jeg lære at leve med dine meninger når du ikke vil leve med
Dans meninger og indlæg her i gruppen? Nu er du dobbeltmoralsk freja!

> [...]
> nedrakning, og dét at tilkendegive sin mening, alternativt kan du
> måske udpege de steder i mit indlæg hvor jeg har rakket Dan Andersen

Hvis du bare tilkendegiver din mening så synes jeg ihvertfald også at du gør
det meget negativt. for ekselmpel synes jeg, at det du skriver overstående,
at han ikke kender grænsen for hvor meget han kan udstille sit privatliv er
nedrakkende og dømmende!
MVH Mirian

Fra : FreYa

Dato : 16-01-02 13:30

"Mirian" <Mirian@post.cybercity.dk> skrev :

>For det første freja

Ja, det er mit navn, men det er med *Y*

>så udstiller alle deres privatliv herinde og det er til
>yderste grænse, for der findes vel ikke noget mere privat end ens sexliv!

Ok, så gør nogen det bare med mere værdighed end andre.

>Hvorfor skal jeg lære at leve med dine meninger når du ikke vil leve med
>Dans meninger og indlæg her i gruppen? Nu er du dobbeltmoralsk freja!

Jamen jeg lever da fint med Dans meninger og indlæg her i gruppen. Men
når jeg synes at han går over stregen mht. sit og kærestens privatliv,
så skriver jeg det altså.

>Hvis du bare tilkendegiver din mening så synes jeg ihvertfald også at du gør
>det meget negativt.

Ja ja, men det er stadig ikke det samme som at rakke folk ned.
--
Freya

Fra : Dan Andersen

Dato : 16-01-02 12:25

Hej Freya,

Du må da vist have en dårlig dag idag hva.

> Jeg synes ærlig talt at du skal holde op med at bruge denne gruppe som
> et sted hvor du kan udlevere din kæreste og hendes mangler.

Måske du lige skulle læse det igennem igen, jeg giver blot nogle eks, og
prøver ikke på at udlever hendes mangler.

> [...]
> middagsselskaber, i håb om at venner og bekendte vil tage parti, så
> partneren for alvor kan komme ned med nakken?

Nææ, vi har selv vanskemaskine, så det gør vi ikke så meget i. Jeg kan
desuden heller ikke sætte mig ind i et forhold hvor man prøver at får
hinanden ned med nakken, det ville ikke være rart.

> Det er faktisk kvalmende at overvære den slags.

Så skulle du måske bare ignorer dette indlæg jeg skrev.

Så hvis du ikke har noget posivtivt at tilkendegive, så synes jeg du skulle
lade vær med at besvare, og bruge tiden på noget andet.

Mvh

Dan Andersen, som ikke prøver at udlever sine kæreste, men blot prøver at
høre jer andre, som er interesseret i at give noget konstruktivt feedback.

Fra : FreYa

Dato : 16-01-02 13:00

"Dan Andersen" <ikke@gyldig.dk> skrev :

>Du må da vist have en dårlig dag idag hva.

Tak for din omsorg, jeg har det faktisk fint.

>Så hvis du ikke har noget posivtivt at tilkendegive, så synes jeg du skulle
>lade vær med at besvare, og bruge tiden på noget andet.

Jamen det skal jeg nu nok selv vurdere, og dit indlæg var jo ikke just
positivt. Jeg mener oprigtigt at du bør være mere kritisk mht. hvad du
skriver om din kæreste og jeres sexliv, i denne gruppe, som jo altså
er offentlig, hvilket vil sige at din chef eller svigermor måske læser
med.

--
Freya

Fra : Dan Andersen

Dato : 16-01-02 13:14

> Jamen det skal jeg nu nok selv vurdere, og dit indlæg var jo ikke just
> positivt.

Mit indlæg var skamt positivt, jeg fik åbenbart forklaret mig forkeret
(negativt), det var _ikke_ ment som et angreb på min kæreste eller noget,
det klare vi nok selv, ved at snakke om det.

> [...]
> skriver om din kæreste og jeres sexliv, i denne gruppe, som jo altså
> er offentlig, hvilket vil sige at din chef eller svigermor måske læser

Det behøves du ikke tænke på, det skal jeg nok selv gøre

Men jeg vil stadig meget se det/de indlæg du snakker om, hvor jeg tidligere
har ikke har "vist at han ikke kender grænsen for". Jeg er ikke af samme
mening som du.

Mvh

Dan Andersen

Fra : FreYa

Dato : 16-01-02 13:39

> [...]

>(negativt), det var _ikke_ ment som et angreb på min kæreste eller noget,
>det klare vi nok selv, ved at snakke om det.

Nå, ok. Så beklager jeg den hårde medfart jeg gav dig.

Hvad angår det der med > Message-ID:
<3bc1e91e$0$42008$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>
Så kan jeg desværre ikke huske hvordan den skal skrives for at være
klikbar i Outlook Express....desværre :( Men det er tråden om mænd og
pornofilm den henviser til.
--
Freya

Fra : Dan Andersen

Dato : 16-01-02 13:48

> [...]

> Så kan jeg desværre ikke huske hvordan den skal skrives for at være
> klikbar i Outlook Express....desværre :( Men det er tråden om mænd og

Den husker jeg godt, men jeg mener da ikke at der er noget "grumt" ved den,
det var jo blot et spm om andre kvinder følte det på samme måde.

Dog mener jeg stadig, at jeg ikke har udleveret mere end andre gør i dette
forum, det er jo et spm. om formulering.

Mvh
Dan Andersen

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 16-01-02 14:55

> Dog mener jeg stadig, at jeg ikke har udleveret mere end andre gør i dette
> forum, det er jo et spm. om formulering.

her vil jeg lige springe til og støtte dig Dan....
du og din kæreste er da væsentligt mere anonyme end mange af os andre...
især os der deltager i festerne.... her er vi jo nogle der kommer med vores
partner og det er da bestemt ikke fordi folk IKKE ved hvad vi står for....

det er et spørgsmål om formulering og forståelse.... du kan jo ikke gøre for
at nogle misforstår dit indlæg og konkluderer noget derudfra.... men jeg
konkluderede nu (ud fra din sidste bemærkning til kæresten) at det var noget
i HAVDE snakket om og at du nu bare søgte andre meninger...

--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : FreYa

Dato : 16-01-02 15:42

"Dan Andersen" <ikke@gyldig.dk> skrev :

>Den husker jeg godt, men jeg mener da ikke at der er noget "grumt" ved den,
>det var jo blot et spm om andre kvinder følte det på samme måde.

Der var ikke noget grumt ved dit indlæg som sådan. Men reaktionerne
var temmelig grumme. Er det ikke rigtigt at din kæreste opfattede
tråden som om den handlede om jeres parforhold og et konkret problem
deri? Er det ikke rigtigt at hendes version af sagen varierede
temmelig meget fra din? Og endelig: er det ikke rigtigt at hun bestemt
ikke brød sig om visse af de svar som tråden havde genereret?

--
Freya

Fra : Dan Andersen

Dato : 16-01-02 17:07

> [...]
> temmelig meget fra din? Og endelig: er det ikke rigtigt at hun bestemt
> ikke brød sig om visse af de svar som tråden havde genereret?

Både og, jeg husker ikke hele tråden 100% (den var efterhånden ret lang)

Mvh

Dan Andersen

Fra : Mirian

Dato : 16-01-02 11:58

"Dan Andersen" <ikke@gyldig.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Hjælp mig lige her, er jeg den enste som har en kæreste, som synes at sex
er
> så hårdt.

nej både jeg og min kæreste synes også at sex er hårdt!

> [...]
> alle-fire og sutte, selv om det er mere anstrængende.
>
> Tager jeg fejl eller hvordan hænger det sammen - ? kom endelig med nogle

Sex er generelt hårdt, men nydelsen er for det meste så høj at man ser
gennem fingrene med at det er hårdt! Forstået på den måde at man gør det i
nogle stillinger som er meget hårdt for en, men utrolig dejlig for
partneren. Man giver og tager! For mig lyder det som om at din kæreste har
svært ved at give men ikke at tage! prøv at snak med hende om at der er
altså også nogle stillinger som du nyder meget men måske er hårdt for hende,
og forklarer hende at du også er i nogle stillinger nogle gange som er hårdt
for dig men ikke for hende!
Som sagt man giver og tager!
MVH Mirian

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 16-01-02 12:09

> [...]
> Hej,
>
> Hjælp mig lige her, er jeg den enste som har en kæreste, som synes at sex

jamen gu fanden er sex da hårdt.... aldrig hørt udtrykket "man skal yde for
at kunne nyde"??
man bliver jo så dejlig afslappet bagefter*G*

> [...]
> benmuskler til at bevæge underlivet, ja, så er det straks værer, det er jo

altså hvis i har en tendens til at tage en stilling og køre på indtil i
begge kommer kan jeg godt forstå hun stejler..... her er variation
hemmeligheden.... når den ene stilling bliver for hård så skift til en
anden*G*

> [...]
(og
> vandet pjasket ned i hovdet på mig), eller hvis hun fortrækker

undskyld men det her får det til at lyde lidt som om i "giver" hinanden
sex... at enten tilfredsstiller du hende eller omvendt...... har i overvejet
at skiftes?? og samarbejde?

> [...]
> ligger og "læne" sig op af fyren og sutte, eller f.eks. at sidde på
> alle-fire og sutte, selv om det er mere anstrængende.

altså personligt foretrækker jeg at ligge på ryggen men som jeg ser det
handler det sådan set ikke om hvad der er at foretrække for hvem... men hvad
der lige byder sig i situationen....
det nytter jo ikke noget at vi tænker så meget over sex at vi keder os til
døde.... hvor er spontaniteten??

lige en ting.... IMO er det lige så hårdt at stå på alle fire som at læne
sig ind over fyren.... de kræfter man bruger er jo hverken i benene eller
resten af kroppen.. kun i arme og ansigt... hvad forskel gør det så at man
ligger på knæ for det eller på siden?

> Tager jeg fejl eller hvordan hænger det sammen - ? kom endelig med nogle
> svar

jeg er lidt usikker på hvad det er du spørger om....
for mig handler sex om at have det rart med min partner....ikke om hvor
hårdt det er eller hvor meget han kan gøre for mig eller omvendt......
det er en gensidig handling hvor man forhåbentlig forsøger at glæde
hinanden...

Fra : Dan Andersen

Dato : 16-01-02 12:34

> jamen gu fanden er sex da hårdt.... aldrig hørt udtrykket "man skal yde
for
> at kunne nyde"??
> man bliver jo så dejlig afslappet bagefter*G*

Helt enig )

> altså hvis i har en tendens til at tage en stilling og køre på indtil i
> begge kommer kan jeg godt forstå hun stejler..... ...

hehe, sådan er det dog ikke, heldigvis.

> undskyld men det her får det til at lyde lidt som om i "giver" hinanden
> sex... at enten tilfredsstiller du hende eller omvendt...... har i
overvejet
> at skiftes?? og samarbejde?

Måske forklar jeg mig forkert, men det handler ikke kun om at "give"
hinanden sex, men som du selv skriver, at skiftes/sammenarbejde om nydelsen.

> [...]
> resten af kroppen.. kun i arme og ansigt... hvad forskel gør det så at man

Det må du ikke spørger mig om. Dog for mit vedkommende, kan det hurtigt
komme til at virke somom, når kvinden ligger "på siden af en", at dette bare
er noget som skal overståes, og at hun ikke har lyst til at ligge de store
kræfter i.

> [...]
> hårdt det er eller hvor meget han kan gøre for mig eller omvendt......
> det er en gensidig handling hvor man forhåbentlig forsøger at glæde

(så har jeg sikkeret ikke forklaret mig godt nok)

Jeg er helt enig med dig, jeg siger heller ikke at jeg ikke vil yde noget,
det har jeg skam intet imod. Det kan dog godt blive en anelse træls (jysk?)
hvis man "knokler røven ud af bukserne" og kæresten helst vil ligge og
slappe hele tiden.

Mvh

Dan Andersen, som åbenbart ikke er den bedste til at formulere sig på
skrift.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 16-01-02 12:46

> hehe, sådan er det dog ikke, heldigvis.

jamen hvad er så problemet??

> Måske forklar jeg mig forkert, men det handler ikke kun om at "give"
> hinanden sex, men som du selv skriver, at skiftes/sammenarbejde om
nydelsen.

nemlig.....

> [...]
bare
> er noget som skal overståes, og at hun ikke har lyst til at ligge de store

pjat.... for mit eget vedkommende kan jeg personligt gøre meget mere ud af
det når jeg ligger og læner mig ind over min kæreste... det giver mig frihed
til at bruge mine fingre og min mund som jeg ved han kan lide... og som sagt
ligger jeg lige så mange kræfter i det ene som det andet....
hvis jeg ligger på alle fire vil det i perioder kræve at jeg støtter på den
ene arm og det tager noget at min "kreative frihed"....

> (så har jeg sikkeret ikke forklaret mig godt nok)

ellers forstår jeg bare ikke din måde at forklare på*G*

> [...]
(jysk?)
> hvis man "knokler røven ud af bukserne" og kæresten helst vil ligge og

det vil jeg da så sandelig give dig ret i....
det handler jo også om hvilken måde man reagerer på som "modtager"... hvis
man ligger fladt hen og ikke siger et kvæk så er det jo klart at partneren
ikke har lyst til at arbejde for sagen.... hvis man derimod ytrer sin
nydelse og reagerer så kommer der en anden energi over det hele....

> som åbenbart ikke er den bedste til at formulere sig på
> skrift.

det kan jo ske for enhver

Fra : Dan Andersen

Dato : 16-01-02 12:51

Der var jo ingen som sagde at der var et "problem", jeg ville blot høre om
andre (mænd som kvinder) havde oplevet det samme.

> [...]
den
> ene arm og det tager noget at min "kreative frihed"....

Det har du jo ganske ret i

> (jysk?)
>
>det vil jeg da så sandelig give dig ret i....

Det var da rart

Mvh

Dan Andersen

Fra : Henning

Dato : 17-01-02 16:30

"Dan Andersen" <ikke@gyldig.dk> skrev i en meddelelse
> Mvh
>
> Dan Andersen, som åbenbart ikke er den bedste til at formulere sig på
> skrift.

Ja sex-biblen har mange fortolkningsmuligheder *GGG*
Det der ofte skerer, at et ord, vending eller sætning
spinger på læseren som et rovdyr og trigger til sider
i personen, som vedkommende ikke er helt afklaret
med og har fået bearbejdet tilstrækkeligt, så ruller
mistolkninger og forståelser bare der ud af *GGG*
Jeg selv gør af og til det fuldt bevidst og stiller
mig på øretævernes holdeplads med rabiate
formuleringer, hvor kun de der kender mig godt,
forstår, det er satire, ironi eller ren provokation.
På et eller andet plan, er jeg sikker på, at jeg gør
noget posetivt i det lange løb ved at trigge andres
følelser og opfattelser af hvordan livet er.

Min kone skriver og læser også i dette forum
og nogle gange ender det med, at vi får timelange
dialoger om de meninger vi giver til kende i vores
svar på andres indlæg
reaktion feks.:
Jeg:
" Hvad tænker du på *Musse*?" ( det kælenavn
bruger jeg kun i meget ømme situationer, eller
når jeg ved "lokummet brænder")
Hun:
"GRRRR! Det ønsker du slet ikke at vide!!!!"

Så er det om at få gang i "kastanje- udragnings -
jernet" *GGG*

(Sjovt nok, kan det være et timelangt forspil
til sex, fordi vi ved den efterfølgende dialog,
kommer følelsesmæssigt, helt ind under huden
på hinanden og genopdager vores dybe kærlighe
til hinanden)

Nogen gange kan jeg efterfølgende se, at et svar
jeg gav på et indlæg, faktisk også var en skjult
meddelelse til min kone om noget jeg ikke "turde"
bringe på bane direkte.

MVH
Henning

Fra : Dan Andersen

Dato : 17-01-02 18:46

> [...]
> til sex, fordi vi ved den efterfølgende dialog,
> kommer følelsesmæssigt, helt ind under huden
> på hinanden og genopdager vores dybe kærlighe

Det har vi også oplevet. Had/sur-mulerhed og kærlig kan hurtig vendes.
Dejligt

Har oplevet det samme.

Mvh

Dan Andersen