Nogen der kan huske "Karin østergård er et~
Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 15-01-02 22:00

Nogen der ved noget om hvem der lavede dette nummer tilbage i 95/96. Total
tonser techno, men skide sjovt. Jeg ville blive rigtig glad hvis der var
nogen der lige havde en kopi, eller et sted hvor man kunne købe den.

Jakob A

Fra : zcully

Dato : 15-01-02 22:34

Ja den kan jeg sgu godt huske *G*
Den var fed. Ka huske at de havde den på det elektriske barometer.

Hvad var det han hed ham der havde lavet den??

/Zcully

"Jakob Strandgaard Andersen" <jakobsa@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3c44987e$0$242$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

Fra : Invisible Man

Dato : 16-01-02 01:19

"zcully" <zcully@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Den var fed. Ka huske at de havde den på det elektriske barometer.
>
> Hvad var det han hed ham der havde lavet den??

Ved søgning på Google...

Barbecue - DISTORGASM (KARIN ØSTERGAARD ER ET SVIN!)

---I.M.

Fra : Hans Pedersen

Dato : 16-01-02 22:51

On Wed, 16 Jan 2002 01:18:59 +0100, "Invisible Man"
<invisible_man@post.cybercity.dk> wrote:

>Barbecue - DISTORGASM (KARIN ØSTERGAARD ER ET SVIN!)

Var det en specifik, reelt eksisterende Karin Østergaard, der
relateres til i omtalte sang? Ja, mit spørgsmål er alvorligt ment...

--
Hans Pedersen, Esbjerg
http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 17-01-02 08:30

Ja, det var noget med at de havde siddet og skrevet tysk stil, hvorefter en
råbte "karin ø......". Loopet lyder jo egentlig meget godt!

Fra : Mads Lund

Dato : 17-01-02 11:56

"Invisible Man" <invisible_man@post.cybercity.dk> wrote in message
> Ved søgning på Google...
>
> Barbecue - DISTORGASM (KARIN ØSTERGAARD ER ET SVIN!)

Der var vel ikke tilfældigvis en eller anden, der kunne være leveringsdygtig
i en digital kopi?

- Mads

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-02 22:28

*lol* kan godt huske den, cool sang til en tysklære ;)