Jeg er blevet redaktør..
Fra : Ann Rudbeck

Dato : 15-01-02 21:33

Hej alle - og måske mest jer med interesser i siamesere/orientalere

Jeg ved ikke helt hvad jeg har rodet mig ud i. Jeg har tilmeldt mig som
redaktør af den danske siameser-del på Open Direktory, der er et
kæmpehiraki af en database, som efter sigende er et af de steder de
store søgemaskiner bruger som værktøj - desuden er den selv en
søgemaskine. Jeg ved ikke så meget om det endnu
Jeg var forleden inde og kigge på den danske del under "katte -
siameser". Og der stod 3 sølle sider opført... min egen gamle var en af
dem, underligt nok. Og - kategorien manglede en redaktør. Og så var det
jeg meldte mig... Ikke fordi jeg tror jeg er særlig god til det, men jeg
er vel bedre end ingen
Så - hvis nogen af jer er stødt på særlig gode siam/ori sider -
dansksprogede - så giv mig et praj til mit nye job Jeg vil prøve at
finde ud af, om kategorien kan ændres til "siameser / orientaler" (jeg
er stadig lidt paf over at de godkendte mig

Mange hilsner fra Ann R

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 15-01-02 21:44

Hej Ann

Tillykke med den nye titel *S*
Hvor er det henne sådan helt præcist? Har du et link?

Det lyder ellers spændende nok da, så pøj pøj med det *S*
Og jeg er sikker på at du klare det til UG

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 15-01-02 22:02

Joan Frederiksen wrote:

> [...]
>
> Det lyder ellers spændende nok da, så pøj pøj med det *S*
> Og jeg er sikker på at du klare det til UG

Hej Joan

Joda. Hirakiet er opbygget lidt ligesom dette her (dk.fritid.dyr.kat)
altså underkategori på underkategori på underkategori *grin*
"Mit" domæne hedder derfor (dyyyb indånding):
http://dmoz.org/World/Dansk/Fritid/Husdyr/Katte/Racer/Siameser/
Hovedsiden hedder bare http://dmoz.org
Jeg har lige sendt en mail om man kan ændre kategorien til siameser +
orientaler, fordi de to racer er vævet så meget ind i hinanden, at det
er svært at finde ret mange "rene" siam eller ori sider.

Nu får vi se med det dér UG - foreløbig fjumrer jeg lidt rundt i
alle de mange sider og anvisninger. Puha! Men jeg har da fået tilføjet
et par sider allerede, såeh..

Mange hilsner fra Ann R

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 15-01-02 22:10

"Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@mac.com> skrev i en meddelelse

"Mit" domæne hedder derfor (dyyyb indånding):
http://dmoz.org/World/Dansk/Fritid/Husdyr/Katte/Racer/Siameser/
Hovedsiden hedder bare http://dmoz.org

Hej Ann

Jeg er da drønnysgerrig, så tager lige et kig *S*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 15-01-02 22:26

Kunne ikke lade være med at søge lidt *S*
Så må du se om det kan bruges

http://www.point-ears.dk/index.htm
http://home15.inet.tele.dk/bellamis/
http://home3.inet.tele.dk/lesiambe/sok/

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 16-01-02 00:21

Joan Frederiksen wrote:

> Kunne ikke lade være med at søge lidt *S*
> Så må du se om det kan bruges

Tusind tak

Mange hilsner fra Ann R

Fra : Birgitte

Dato : 15-01-02 23:34

Ja jeg har kun Norsk Skovkatte og Maine Coon katte men kan da godt ønske dig
tillykke af den grund ikk' ? *S*
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 16-01-02 00:19

Birgitte wrote:

> Ja jeg har kun Norsk Skovkatte og Maine Coon katte men kan da godt
ønske dig
> tillykke af den grund ikk' ? *S*
> Missehilsner fra Birgitte
> www.truetrust.dk

Hej Birgitte
Hva' mener du med "kun"...
Tusind tak.
I øvrigt mangler grupperne Maine Coon og Norsk Skovkat også
redaktører.... ))

Mange hilsner fra Ann R

Fra : Kate

Dato : 16-01-02 17:40

Hej Ann

Hvorfor skulle du dog ikke kunne klare det? Hvis de kiggede på din
hjemmeside er det da klart de sagde jatak til dig.
God fornøjelse.

Kate

Fra : Trine Piltoft

Dato : 16-01-02 18:25

Hej Ann!

Tillykke med jobbet :0)
Jeg kan se at jeg er kommet på :0)

På min hjemmeside under links, og dernæst under opdrættere er der bl.a.
en samling danske links til en hel del danske siameser/orientaler
hjemmesider, måske du kan bruge nogle af dem?

Hilsen Trine
Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Fra : Trine Piltoft

Dato : 16-01-02 21:30

Ups - tænkte at jeg hellere lige måtte gå ind og tjekke mine links, og
jeg kan desværre se, at der er nogle stykker der ikke længere virker,
men der er da stadivæk nogen som du ikke har på.

Hilsen Trine P.

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 17-01-02 02:18

Trine Piltoft wrote:

> [...]
> men der er da stadivæk nogen som du ikke har på.
>
> Hilsen Trine P.
> Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s

Tak, jeg har nuppet et par stykker Der er desværre også nogle jeg
måtte droppe, der var endda en meget flot én imellem (æv!) - fordi de
var engelsksprogede - og så hører de ikke hjemme "hos mig" Der er
vist en måde jeg kan sende dem videre til de engelske sider - det skal
jeg lige finde ud af...

Feberhede hilsner fra Ann R.
(Nu er det min tur til influenza)

Fra : Trine Piltoft

Dato : 19-01-02 22:13

Håber du er blevet rask igen?

Jeg har lige opdateret min danske linksamling så den skulle være "up to
date" - der er også kommet et par nye links på hvis du er interesseret?

Hilsen Trine & co.