Joystick
Fra : Panzer

Dato : 15-01-02 20:15

Hejsa i NG, jeg bruger joystick i bilspil som Need for speed 3 og 5 ( jeg
hader ret og pedaler) mit nuværende er et skod Gravis pro,
hvor det aldrig er lykkets mig at "programere" knapperne.
Så nu vil jeg købe et nyt, hvor ALLE knapper kan sættes som man vil have
dem.
Mit håb er at en af jer sidder med et kanon joystick som kan anbefales. Pris
max 1000kr.

Panzer.

Fra : Brian Lund

Dato : 17-01-02 00:58

1000 kr. kan du sgu få lidt af et joystick for!!!

Jeg har selv et Logitech Wingman Digital 3D... Jeg synes det er meget godt,
og med den software der er med kan du programmere knapperne som du har lyst.
Det koster kun 350 kr, og det kan fås med force feedback for omkring 600. Så
hedder det bare Logitech Wingman Force 3D... Ellers kan du bare checke
logitechs nyeste www.logitech.com deres produkter plejer at være ret fede.