Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hjælp Hjælp ang. Kamera.
Fra : Permoje

Dato : 15-01-02 18:01

Hej

Jeg vil købe et RIGTIG kamera med RIGTIG film pris 2500-3500 kr.

Det skal være lidt proff men det kan vel også lade sig gøre ???? til den
pris.???

Men hvad kan i anbefale ???

Mvh. Permoje

Fra : Clark Kent

Dato : 15-01-02 18:05

Til den pris kan du med lidt held få en Nikon F2 med 50mm
optik.....................køb den i stedet for alle de nye
idiotreflexkameraer.....................

Fra : Steffen Poulsen

Dato : 15-01-02 19:13

"Permoje" <Permoje@adslhome.dk> wrote in message

> Jeg vil købe et RIGTIG kamera med RIGTIG film pris 2500-3500 kr.

Nåda - er der da kommet noget der hedder FORKERTE kameraer og FORKERTE film
man skal huske at passe på?

// Steffen

Fra : Langgaard

Dato : 15-01-02 23:20

Hej

Det er ikke let at finde en F2 der er i orden, de har efterhånden for mange
år på bagen, men en FE, FM eller en af Canons EOS modeller 600, 620 eller
650, er alle stabile kameraer, som du kan få med et par optik til den pris
du taler om.

Held og lykke !

--
Venlig hilsen / Best regards

Leif Langgaard

Mail: langgaard@klarupnet.dk

Søger du brugt fotoudstyr eller har du for meget !
så prøv http://langgaard.subnet.dk/

PS: Jeg samler på gamle kameraer og fotoudstyr, har du noget ?

-= H =-

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 15-01-02 23:46

> [...]
>
> Jeg vil købe et RIGTIG kamera med RIGTIG film pris 2500-3500 kr.
>
> Det skal være lidt proff men det kan vel også lade sig gøre ???? til den

Jeg har selv købt et Minolta Dynax 5, ca. 3500 kr. incl. 28 - 80 optik, som
jeg er meget tilfreds med. Det er et af de mindste og letteste SLR kameraer
der findes, samtidig med at det har masser af forskellige funktioner
indbygget.

--
Søren Hjelholt

"Døm din succes ud fra, hvad du har opgivet for at opnå den!" - Dalai Lama