Pis-Mozilla...
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-01-02 17:39

Greetings!

Hvorfor er Mozilla skide-ligeglad med min prefs.js? Den hiver den rask væk
ud ved opstart, så alle mine indstillinger og alle mine mails tilsyneladende
er væk.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Peter Brodersen

Dato : 15-01-02 18:09

On Tue, 15 Jan 2002 17:39:11 +0100, "Jesper G. Poulsen"
<ms2mogens@ingensteder.dk> wrote:

>Hvorfor er Mozilla skide-ligeglad med min prefs.js? Den hiver den rask væk
>ud ved opstart, så alle mine indstillinger og alle mine mails tilsyneladende
>er væk.

Lægger du din prefs.js det rigtige sted? Mener, man under Windows2000
skal lægge den i sine "documents and settings", fx:

: C:\Documents and Settings\winbruger\Application Data\Mozilla\Profiles\mozbruger\prefs.js

--
- Peter Brodersen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-01-02 18:15

"Peter Brodersen" <professionel@nerd.dk> wrote in message
> Lægger du din prefs.js det rigtige sted? Mener, man under Windows2000
> skal lægge den i sine "documents and settings", fx:

Ja og det er derfra den tamper rundt i den...

Jeg har heldigvis en backup af filen...
Det er bare så irriterende at den overhovedet gør det...

Fra : Brian Elmegaard

Dato : 16-01-02 08:12

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> writes:

> [...]
> ud ved opstart, så alle mine indstillinger og alle mine mails tilsyneladende

Var der ikke noget med at under 4.7x skulle man ændre i prefs.js når
netscape var lukket. Måske det samme med moz?

Hvad vil du ændre? Ændrer du manuelt i prefs? Prøv at kigge på
http://www.mozilla.org/unix/customizing.html

--
Brian (remove the sport for mail)
http://www.rk-speed.dk http://fiduso.dk http://sunsite.auc.dk/dk-tug

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-01-02 09:03

"Brian Elmegaard" <brian@rk-speed-rugby.dk> wrote in message
> Var der ikke noget med at under 4.7x skulle man ændre i prefs.js når
> netscape var lukket. Måske det samme med moz?

Det ved jeg ikke, har ikke brugt Netscape siden version 4.08.

> Hvad vil du ændre?

Jeg vil ikke ændre noget, jeg vil bare undgå at den bliver overskevet med
default-indstillingerne.

>Ændrer du manuelt i prefs? Prøv at kigge på

Det har jeg gjort, ligeså meget for at få min mail og mine nyhedsgrupper
igen.

Nu har jeg lavet i backup af prefs.js.

> http://www.mozilla.org/unix/customizing.html

Forhindre det at den bliver overskrevet? Det overskrev også sin egen,
_inden_ jeg rettede i den.