Savage Rose - Danmarksturne
Fra : Dawn

Dato : 15-01-02 17:37

Jeg har set på Gaffa, at Savage Rose tager på turne i april måned, men jeg
har ikke kunnet finde en oversigt over spillesteder og datoer. Det eneste,
jeg har fundet ud af, er, at Billetnet sælger billetter til en koncert i
Odense. Men da jeg er lokaliseret i Aalborg, er Odense ikke så attraktiv en
løsning.

Er der nogen, der kender mere til disse turneplaner?

Morten

Fra : Michael Skipper Ande~

Dato : 15-01-02 20:08

"Dawn" <morten-sh@mailme.dk> wrote in message
> [...]
en
> løsning.
>
> Er der nogen, der kender mere til disse turneplaner?

På deres hjemmeside www.savagerose.com står der ikke, hvornår de spiller,
men at deres turné starter i april måned. Så det var nok en god ide at følge
med der.

Hilsen
Michael Skipper Andersen

Fra : Dawn

Dato : 15-01-02 20:55

"Michael Skipper Andersen" <msandersen60@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> På deres hjemmeside www.savagerose.com står der ikke, hvornår de spiller,
> men at deres turné starter i april måned. Så det var nok en god ide at
følge
> med der.

Hmm, det kan jeg godt se. Jeg har ofte været inde på den side - faktisk så
sent som i går - men den har ikke været opdateret siden engang i oktober.
Det er den åbenbart nu, så jeg holder øje...

Morten

Fra : Frede Jensen

Dato : 16-01-02 10:49

"Dawn" <morten-sh@mailme.dk> wrote in message news:<3c448904$0$62869$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]
> sent som i går - men den har ikke været opdateret siden engang i oktober.
> Det er den åbenbart nu, så jeg holder øje...

'Opdateringen'på savagerose.com er på det seneste foregået via
gæstebogen, men der er en ny hjemmeside på vej. Her er iøvrigt den
fulde liste over den kommende tour:

The Danish leg of the up-coming 'For Your Love-Tour has now been
finalised and here are the dates:

April 10 Holstebrohallen, Holstebro
April 12 Musikhuset, Aarhus
April 13 Falconér Salen, Copenhagen
April 15 Harmonien, Haderslev
April 16 Sønderborghus, Sønderborg
April 17 Odense Koncerthus, Odense
April 19 Musikhuset Esbjerg, Esbjerg
April 20 Skråen, Aalborg

The concerts are arranged by Christopher Entertainment and for further
information you can visit their homepage on www.christopher.dk or send
them an e-mail at john@christopher.dk

Frede