drop down menuer i FP 2000
Fra : F.B

Dato : 15-01-02 16:14

Er der en der kan fortælle hvor man finder drop down menu i FP 2000
FB

Fra : rondo

Dato : 15-01-02 21:25

"F.B" <frankbrogaard@tdcadsl.dk> wrote in message
> Er der en der kan fortælle hvor man finder drop down menu i FP 2000
> FB

I den danske version gør du det under indsæt -> formular -> rullemenu....
I den engelske version: insert -> form -> drop-down box...
Håber, at det var svar nok :)

rondo

Fra : F.B

Dato : 16-01-02 16:35

Tak for hjælpen det er jo ikke så vanskeligt at finde, jeg var sikker på den
ikke kunne brugse p.g.a. knapperne.
FB