Erfaringer med tiscali ADSL?
Fra : MMJ

Dato : 15-01-02 15:49

Er der nogen her i gruppen der har erfaringer med Tiscali's ADSL produkter,
jeg har læst lidt tilbage i NG og har da også fundet nogle tråde om subj.
Umiddelbart lyder det til at support/produkt er i orden

Eller hvad?

Hvis der er nogle rædsels/solstråle historier vil jeg meget gerne høre dem,
da jeg overvejer

256/128 eller 256 med router

mvh.

MMJ

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 15-01-02 21:47

"MMJ" <jaml@post11.tele.dk> skrev....

> Er der nogen her i gruppen der har erfaringer med Tiscali's ADSL
> produkter, jeg har læst lidt tilbage i NG og har da også fundet
> nogle tråde om subj. Umiddelbart lyder det til at
> support/produkt er i orden

Jeg har haft ADSL hos Tiscali siden starten, og produktet er helt i
top.

Supporten har jeg ikke haft behov for(produktet er jo helt i top :),
men det har i bedste fald været af svingende kvalitet, men er dog
blevet bedre. Altsammen baseret på andres erfaringer.

Desværre halter deres administration ganske voldsomt. Så regningerne
kan komme med meget uregelmæssige mellemrum og nogen gange med meget
korte betalingsfrister.

> 256/128 eller 256 med router

Vælg modemløsningen hvis du kun har en maskine der skal kobles op, og
ikke vil have nogen services(mailserver, webserver, ftp server osv.)
kørende. Vælg router løsningen i alle andre tilfælde, eller hvis du
er i tvivl.

--
Kent Oldhøj - Dansk Overclocking FAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Fra : Mig

Dato : 17-01-02 00:17

Kort og godt. Produktet er i top, support i bund medmindre du ringer :(