Skriveadgang
Fra : Hans Ole

Dato : 15-01-02 15:32

Jer har lavet hovedrengøring på min PC.
Efter geninstallation har jeg problemer med at gemme og åbne sider i FP.
Hvis jeg vil gemme en fil efter ændring får jeg følgende melding:
serverfejl:Filen"C:\Dokumenter\Mine Web-steder\_vti_pvt\service.Ick"kan ikke
åbnes med skriveadgang.

Et godt bud på hvad der er galt?

mvh Hans Ole

Fra : Gevaldi

Dato : 15-01-02 16:21

"Hans Ole" <hans-ole@smugglers-division.dk> skrev i en meddelelse news:3c443d09$0$253$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> [...]
> Hvis jeg vil gemme en fil efter ændring får jeg følgende melding:
> serverfejl:Filen"C:\Dokumenter\Mine Web-steder\_vti_pvt\service.Ick"kan ikke

Fjern skrivebeskyttelsen.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-01-02 16:32

Tue, 15 Jan 2002 15:31:45 +0100, skrev "Hans Ole"

Har de været en tur på cd?
Er skrivebeskyttelsen fjernet?
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Hans Ole

Dato : 15-01-02 16:54

> Har de været en tur på cd?
> Er skrivebeskyttelsen fjernet?
> --
Ja de har været en tur på CD.
Men det er også galt med filerne jeg har hentet hjem fra min hjemmeside.
Hvordan fjerner jeg skrivebeskyttelsen??????
På forhånd tak.

mvh Hans Ole

Fra : ha

Dato : 15-01-02 17:52

> Hvordan fjerner jeg skrivebeskyttelsen??????

Højreklik, egenskaber og fjern fluebenet i
"skrivebestyttet"

mvh
ha

Fra : Hans Ole

Dato : 16-01-02 13:58

> Højreklik, egenskaber og fjern fluebenet i
> "skrivebestyttet"

Nu har jeg været inde alle de steder jeg kan finde og se efter flueben og
fandt godt nok et for den pågældende mappe.
Fluebenet er fjernet men uden resultat desvære.
Jeg vil være en del træt af at skal lave hele min hjemmeside om på grund af
det.

mvh Hans Ole

Fra : ha

Dato : 16-01-02 14:55

> Jeg vil være en del træt af at skal lave hele min hjemmeside om på grund af
> det.

Ja surt show. Du kunne jo prøve at pakke en
side i en zipfil og uploade den til news:dk.binaer
så andre kan forsøge sig med filen.

mvh
ha

Fra : Camilla Scharff

Dato : 16-01-02 18:36

> [...]
> Fluebenet er fjernet men uden resultat desvære.
> Jeg vil være en del træt af at skal lave hele min hjemmeside om på grund

Hmmm - men kan du så ikke bare downloade din hjemmeside fra nettet og lige
ind i FP, og så arbejde videre på det...?

Mvh. Camilla

Fra : Gevaldi

Dato : 16-01-02 20:37

"Hans Ole" <hans-ole@smugglers-division.dk> skrev i en meddelelse news:3c457883$0$253$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

> [...]
> Fluebenet er fjernet men uden resultat desvære.
> Jeg vil være en del træt af at skal lave hele min hjemmeside om på grund af

Den fil du smed op i dk.binaer var da skrivebeskyttet, så
du skal enten markere hele kataloget/biblioteket og
så højreklikker du på det og under egenskaber fjerner
du markeringen skrivebeskyttet og sætter flueben i
arkiv. Du skal lige være opmærksom på at det kan være du
bliver spurgt om det skal gælde for hele biblioteket med
underbiblioteker, eller kun for det aktuelle bibliotek.
Vælg med alle underbiblioteker.

Du kan også åbne biblioteket og markere alle filerne
og så bruge samme procedure som beskrevet ovenfor.

/Gevaldi

Fra : Hans Ole

Dato : 17-01-02 15:02

Fra : Hans Ole

Dato : 17-01-02 15:04

> Du kan også åbne biblioteket og markere alle filerne
> og så bruge samme procedure som beskrevet ovenfor.
>
> /Gevaldi

Har fjernet en del flueben.
Nu virkere alt normalt.
Tak for hjælpen.