Advarsel via mail, hvis serveren er nede
Fra : Thomas Demant

Dato : 15-01-02 14:50

Jeg står og skal bruge et program, der automatisk sender en mail til en evt.
flere mail adresser, hvis maskinen (en Win NT4 Server) er slukket. Gerne
noget i retning af at programmet sener lidt data til en server på
internettet en gang i mellem, og hvis serveren så ikke modtager noget i et
stykke tid, bliver der afsendt en email. Nogen der ved om/hvor det er muligt
at finde sådan et program?

--
Thomas

Fra : Kim Bjoern Nielsen

Dato : 15-01-02 17:34

> [...]
> internettet en gang i mellem, og hvis serveren så ikke modtager noget i et
> stykke tid, bliver der afsendt en email. Nogen der ved om/hvor det er

Måske er Big Brother din ven! http://bb4.com

/Kim

Fra : Thomas Demant

Dato : 15-01-02 17:59

> Måske er Big Brother din ven! http://bb4.com
Yop, Big Brother er min ven, fra nu af :)

--
Thomas

Fra : Dan MOrtensen

Dato : 15-01-02 18:54

On Tue, 15 Jan 2002 17:59:01 +0100, "Thomas Demant"
<thomas.demant@adslhome.dk> wrote:

>Yop, Big Brother er min ven, fra nu af :)

Hvad med ServersAlive?
http://www.woodstone.nu/salive/

/Dan MOrtensen

Fra : Thomas Demant

Dato : 15-01-02 21:52

> Hvad med ServersAlive?
> http://www.woodstone.nu/salive/
Det kan jeg rigtigt godt lide. På min proxyserver, kunne jeg ikke få det
andet til at virke, så det er også et fint program.
Tak for svarene.

--
Thomas