Hjemmeside opstart.
Fra : HIRIKILI.

Dato : 15-01-02 14:46

Hej , jeg har tængt mig at starte en hjemmeside op men har ikke en disse
forstand på det , har købt frontpage 2002 dk og er klar til start ,jeg
bruger tdc adsl og win xp pro dk . hvis der er en venlig sjæl her fra byen
med forstand derpå kunne vi måske mødes over et par øl og få lidt styr over
det , ellers over nettet. men det andet er jo noget nemmere , jeg er
bosidene i 7100 vejle.

--
LIVET ER IKKE FOR SVAGE SJÆLE.
Hilsen- HIRIKILI.

Fra : Ammitz

Dato : 15-01-02 18:09

Hvorfor ikke med det samme vælge nettet, - så kan vi andre, der der
heller ikke kender videre til det, følge debatten og lære med?- måske
endda blande os lidt!
Og det med øllerne kan vi jo alligevel klare ik'.
Ammitz

http://www.kandu.dk/

Fra : HIRIKILI.

Dato : 15-01-02 18:30

"Ammitz" <Ammitz.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.kandu.dk/
>God ide , nu mangler vi bare personen der vil lære fra sig , men mon ikke
der er en venlig sjæl et sted derude ??

Fra : CRH

Dato : 15-01-02 19:08

> der er en venlig sjæl et sted derude ??

Gå op i filer ny web-sted
vælg et personligt web sted - så er der et sted at begynde.

Hilsen Carsten
PS det er front page 2000 jeg har - håber at det virker af lige vel

Fra : OZ7AEV

Dato : 15-01-02 22:32

Prøv at kigge lidt på denne side :
http://www.rita.esenet.dk/hjemmesider_med_frontpage_oversigt.htm