Skærme
Fijala 3554
19" Sony MultiScan GS420 trinitron
Fra : Peter Gade Jensen

Dato : 15-01-02 14:27

Jeg kan ikke rigtigt finde subj. på Sony's HP? Nogen der kan eller ved hvor
jeg ellers kan finde noget information om den?

/peter

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 15-01-02 18:55

Results 1 - 10 of about 909. Search took 0,18 seconds på google.com med
dette i søge feltet:
Sony MultiScan G420 trinitron

/Jesper

Fra : Peter Gade Jensen

Dato : 15-01-02 19:04

"Jesper Nielsen" <jesper.nielsen@ledigejobs.dk> wrote in message
> Results 1 - 10 of about 909. Search took 0,18 seconds på google.com med
> dette i søge feltet:
> Sony MultiScan G420 trinitron

Tjah men nu er det en GS420 og den giver ikke nogen hits på google..

/peter

Fra : Ukendt

Dato : 15-01-02 18:56

"Peter Gade Jensen" <petergade@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan ikke rigtigt finde subj. på Sony's HP? Nogen der kan eller ved
hvor
> jeg ellers kan finde noget information om den?

Men den er der:
http://www.sonystyle.com/vaio/displays/cpd_g420s.shtml

En lækker skærm. Kan varmt anbefales.

Mvh
Mikkel

Fra : Peter Gade Jensen

Dato : 15-01-02 19:07

"Mikkel Andersen" <msa(the.strange.a.thingy)post.tele.dk> wrote in message
> Men den er der:
> http://www.sonystyle.com/vaio/displays/cpd_g420s.shtml
Tror det der er en nyere model. Ligner slet ik hinanden..

> En lækker skærm. Kan varmt anbefales.
Alle Sony skærme er vel lækre.

/peter

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 15-01-02 19:17

Peter Gade Jensen wrote:

> Alle Sony skærme er vel lækre.

Personligt er jeg ikke særlig vild med deres E400 modeller.

Mvh

Bruno