Den lykkelige ejer af Adsl eller......
Fra : Moerch

Dato : 15-01-02 13:04

Hej ng.
Den 2. januar fik jeg langt om længe skiftet fra Stofanet til Adsl. I dette
tilfælde Cybercity 384/384 Cisco 678. Men for pokker da..Linjen har været
fejlmeldt siden jeg fik den oprettet. Grunden til fejlmeldingen er min
upload. Den bruger kun den halve kraft. CC sagde at jeg skulle prøve med
andet netkort, kabler, computer osv..Men det er gjort uden positivt
resultat. Efter det, mente CC så at min router var defekt og de sendte mig
så en ny med det samme. Fik den et par dage efter, koblede den til, samme
problem :( Nu skriver vi så den 15. og der er ikke sket det store fra CC
endnu. De arbejder vist på sagen som det hedder, men et brugbart resultat
har de ikke kunne levere endnu. Men det kommer vel en skønne dag.
Hvad siger I derude? Har I nogen forslag til hvad der kan være galt med min
forbindelse?

På forhånd tak

_Mørch

Fra : --==JKADK==--

Dato : 15-01-02 14:57

"Moerch" <juggernaut@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> har de ikke kunne levere endnu. Men det kommer vel en skønne dag.
> Hvad siger I derude? Har I nogen forslag til hvad der kan være

En af mine kolegaer havde næsten samme problem .. næsten .. for
hans upload var stort set ikke eksisterende .. fejlen blev fundet
og det viste sig at TDC teknikeren der havde trukket kablet inde i
lejligheden ( kalbet hæftes fast til væg / panel ) havde hæftet
lige igennem kablet .. kablet blev udskiftet og der var igen fuld
hastighed i upload ..

Regards

Fra : Dorph

Dato : 15-01-02 15:05

Davs Mørch

Hvis du ikke får et svar du kan bruge i denne NG, så prøv i
cybercity.xdsl der er nogle veldigt flinke supportere fra CC som
er meget hurtige til at hjælpe.

Dorph

Fra : Peter Jensen

Dato : 15-01-02 15:07

"Moerch" <juggernaut@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har de ikke kunne levere endnu. Men det kommer vel en skønne dag.
> Hvad siger I derude? Har I nogen forslag til hvad der kan være galt med

Hvis du kører win98 ..?? - så tror jeg fejlen ligger dér!
Prøv (selvom det muligvis er skod for dig) at installere win2k ..

Har hørt om andre med det problem (dog ikk hos CC) og kan ikke forklare
hvad det er der fucker op.

Mvh.:
Peter Jensen

Fra : Moerch

Dato : 19-01-02 14:01

Jeg kører win2k :( Så jeg er heller ikke helt med på denne vogn så at
sige.....

Mvh
_Mørch