opskrift på inst af Counterstrike ?
Fra : J.B.L&B.F

Dato : 15-01-02 11:25

Hejsa
Jeg har erhvert mig en brugt org af Halflife, da jeg har været på Netcafe og
spille counterstrike for første gang!! blev jeg helt vild med det !!!

Men der er en del installeringer man skal igennem, har jeg fået fortalt!, så
spørgsmålet er så ?

Hvordan gør man i slavisk rækkefølge den bedste installinger ? Opdateringer
og ligende ?

må meget gerne været skåret ud i pap )) så jeg ikke få for mange
startproblerm!, PC`n er UP2DATE!

MVH
J.L.C

Fra : Darth_vader

Dato : 15-01-02 13:37

brug goggle og søg på counterstrike
find den officielle side - den guider dig fint igennem.......
sværere er det ikke
darth-vader

Fra : //Overby

Dato : 15-01-02 13:42

Installer Halflife

Installer update til halflife
http://download.boomtown.net/pacth_updates/updates_3d/half-life/hl1108full/

Installer Counterstrike
http://www.counter-strike.net/mod_full.html

Daniel

Fra : Martin K

Dato : 15-01-02 17:57

Du kunne jo evt. bladre igennen gruppen før du kommer med den slags
spørgsmål... jeg har for et par dage siden skrevet følgende, som svar på et
andet indlæg... se evt. Bots til CS...

------------
Hejsa

Tja... det lyder godt nok lidt mystisk... Nu starter vi lige forfra een gang
til... det skal fandme virke!!!

1. Du installerer Half-Life
2. Du installerer Half-Life update "hl1108.exe"
3. Du installerer Counter-Strike ver. 1.3
4. Du installerer PodBots 2.0
5. Derefter retter du i filen præcis som du har gjort... det ser rigtigt ud

En anden til jeg tror du skal være opmærksom på, er de mapper du vælger at
installere i (jeg tror nemlig det er et installationsproblem, eftersom den
ikke kan finde filerne): Jeg har eksempelvis valgt at installere i
D:\Spil\Half-Life. Når du så aktiverer "hl1108.exe" burde den selv kunne
finde ud af at spillet er blevet installeret i D:\Spil\Half-Life, og du skal
blot trykke næste... Det er det der er så fandens smart ved Sierra-spil...
Nu kører du installtionen, og som sædvanligt har setup'en selv fattet
hvor det skal installeres... og du skal blot trykke næste! Dette burde altså
også være tilfældet med PodBots. Næste hele vejen igennem... så bør det
altså virke. og den *.cfg-fil du har rettet i lader til at være lige som det
skal være. (Jeg har dog senere fundet ud af, at du ikke behøver at slette i
7*addbot i bunden, men kan nøjes med at skrive # foran dem... men det er jo
ligemeget!!!

Håber du kan få det til at virke. Ellers må du jo prøve at skive igen...

--
Martin K

Fra : Brian Lund

Dato : 15-01-02 20:05

Husk hvis du har et ATI grafikkort (alle Radeon er fra ATI) skal du også ha
en ekstra patch... Men den kan også hentes på www.counter.strike.net