Epox-mvp3 /c2 og AGP
Fra : Bma

Dato : 15-01-02 11:23

Hej i gruppen

Jeg har prøvet at installere win xp med dette bundkort, min agp må ikke stå
i turbomode og det er ikke noget problem under win 98.
Når man installerer 4 i 1 driverne fra via under win 98 får man
valgmuligheden: Turbomode eller standardmode.
Når man installerer de nyeste via drivere under win xp er den mulighed væk?
Det resulterer i at jeg ikke engang kan køre en 3D pauseskærm under win xp
og ja jeg har de nyeste drivere til grafikkortet (geforce2mx400/64), hvis
jeg installerer de nyeste "detonators" kan XP ikke engang starte op.
Hvordan får jeg sat agp til standard under Win xp?

Mvh

Bjarne

Fra : Jakob

Dato : 16-01-02 09:20

Hej

Jeg mener, at der på www.viahardware.com er et lille fix, som kan sætte
AGP-mode uden at skulle genstarte. Har dog ikke prøvet det i WinXP.

Check lige, om det er egnet til brug for dit chipset (skulle vist være det).

Mvh
Jakob