Jeg er på jagt efter en ISO af CD'en den k~
Fra : Lars F. Jørgensen

Dato : 15-01-02 10:02

Hej,

Jeg er lige begyndt at bruge min cardphone igen efter et stykke tid, men nu
kan jeg ikke finde min CD. Er der nogen der har en ISO eller en zip liggende
som de vil sende til mig?

/Lars

Fra : alwresuihalert

Dato : 15-01-02 13:57

snip
> [...]
nu
> kan jeg ikke finde min CD. Er der nogen der har en ISO eller en zip

Cardphone 2.0?

Fra : Lars F. Jørgensen

Dato : 15-01-02 15:01

Hej,

> Cardphone 2.0?

Jeps!

/Lars

Fra : Claus E Beyer

Dato : 16-01-02 18:00

"Lars F. Jørgensen" <faaborg@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,

Jeg har selv for nogen tid siden hentet cd'en på Nokias hjemmeside. Jeg husker
ikke om det var på et "offentligt tilgængeligt sted", eller om det var inde i
ClubNokia, hvor man skal være tilmeldt for at komme ind. Men du kan jo så
bare tilmelde din card phone og gå løs.

Det var ét af følgende steder jeg fandt den: http://www.nokia.dk/
http://www.forum.nokia.com/ http://www.club.nokia.dk/

Nu ved nærmere eftertanke, tror jeg at det var i http://www.forum.nokia.com/
jeg fandt den, så prøv evt. den først - den fylder ca. 12 MB.

Claus

Fra : Lars F. Jørgensen

Dato : 16-01-02 21:08

Hej,

> Nu ved nærmere eftertanke, tror jeg at det var i
http://www.forum.nokia.com/
> jeg fandt den, så prøv evt. den først - den fylder ca. 12 MB.

Jo, men det er vist blot driveren. Jeg er på udkig efter hele CD'en!

/Lars