Jeg hpber at det er ok
Fra : Jesper

Dato : 15-01-02 10:18

at jeg lavede denne her:
http://film.jubii.dk/laes_nyhed.asp?id=76091

Jesper

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 15-01-02 10:24

Jesper <jesper@koplev.dk> wrote in message
news:FuS08.22$On.1152@news.get2net.dk...
> at jeg lavede denne her:
> http://film.jubii.dk/laes_nyhed.asp?id=76091
>

> Jesper

Jeg synes det er fremragende Godt nok lige at følge op på den allerede
eksisterende opmærksomhed omkring vores afstemning.

Ulrik

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 15-01-02 10:30

Jesper skrev:

> at jeg lavede denne her:
> http://film.jubii.dk/laes_nyhed.asp?id=76091

Det er bår' dæjli'!

Det bliver spændende at se, om afstemningsresultatet holder, når der nu
melder sig flere, der vil have deres stemmer talt med. :(

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 16-01-02 17:58

"Peter Bjerre Rosa" <Peter.rosa@mobilixnet.dk>
> Det bliver spændende at se, om afstemningsresultatet holder, når der nu
> melder sig flere, der vil have deres stemmer talt med. :(

Jeg synes, vi skal sige, at afstemningsresultatet nu - efter disse par
dage til at gøre protester - er endeligt, sådan som det er lige nu.
Hvis jeg kan få et par Me2-indlæg, vil jeg betragte det som vedtaget.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 16-01-02 19:41

Peter Brandt Nielsen skrev:

> Hvis jeg kan få et par Me2-indlæg, vil jeg betragte det
> som vedtaget.

ME2! (Mission Empossible 2?)

Fra : Wertigo

Dato : 16-01-02 22:14

> Hvis jeg kan få et par Me2-indlæg, vil jeg betragte det som vedtaget.

Me 2

Fra : Mikkel Winther

Dato : 16-01-02 23:13

"Wertigo" <MS_Knudsen@yahoo.com> wrote in message

> Me 2

Me 3

Fra : Martin Møller

Dato : 15-01-02 10:44

"Jesper" wrote:

> at jeg lavede denne her:
> http://film.jubii.dk/laes_nyhed.asp?id=76091

Det ser ok ud, men overskriften bør vel være: 'dk.kultur.film - prisen
2001', da det jo er filmene fra 2001, vi har stemt om og ikke filmene fra
2002.

--
Mvh Martin

Fra : Per Kristensen

Dato : 15-01-02 12:18

Det er nu en skam at i ikke skriver flere nyheder på den filmside Jesper,
for så ville jeg besøge den regelmæssigt. Kan i ikke få flere til at skrive?

Fra : Jesper

Dato : 15-01-02 13:06

Jeg prøver, så godt jeg kan, men jeg er desværre ene mand om siden og når
man så både skal anmeldefilm, lave aftaler om konkurrencer, hive videofilm
hjem fra selskaber osv. så kniber det nogle gange med tiden. men der er
ingen tvivl om jeg er klar over at der burde være flere nyheder og sker
miraklet at jeg på et tidspunkt får mere tid eller flere resurser så er det
noget af det første der bliver opprioriteret.

men kom endeligt med kritik, det holder mig til ilden

mange hilsner

Jesper

Fra : Mikkel Winther

Dato : 15-01-02 14:07

> [...]
det
> noget af det første der bliver opprioriteret.
>
> men kom endeligt med kritik, det holder mig til ilden

Er der ikke nogen herinde fra som kan skrive et par anmeldelser en gang
imellem? Jeg mener, er det ikke derfor vi er her, fordi vi har nogle
meninger om nogle film?

m.

Fra : Per Kristensen

Dato : 15-01-02 14:24

> Er der ikke nogen herinde fra som kan skrive et par anmeldelser en gang
> imellem? Jeg mener, er det ikke derfor vi er her, fordi vi har nogle
> meninger om nogle film?
>
> m.

"En gang imellem" duer nok ikke. Når man driver en sådan side så skal man
vide at der hele tiden er et fast flow af anmeldelser.

Fra : Mikkel Winther

Dato : 15-01-02 15:23

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> wrote in message

> "En gang imellem" duer nok ikke. Når man driver en sådan side så skal man
> vide at der hele tiden er et fast flow af anmeldelser.

"En gang imellem" er vel bedre end aldrig? Og det er jo ikke meningen at
Jesper skal holde op med at skrive, så det ville jo bare betyde lidt flere
anmeldelser.

Jeg bruger screendaily.com til nyheder omkring filmverdenen og
rottentomatoes.com til anmeldelser. Jubii film kan aldrig blive stor nok til
at konkurere seriøst med dem, men med fokus på Danmark, dvs. danske film og
hvad der lige er kommet i biografen og på DVD her, kunne det sagtens blive
en side jeg besøgte ofte -- hvis bare der var nogle flere anmeldelser.

m.

Fra : Per Kristensen

Dato : 15-01-02 14:58

"Jesper" <jesper@koplev.dk> wrote in message
> at jeg lavede denne her:
> http://film.jubii.dk/laes_nyhed.asp?id=76091
>

> Jesper

Hvor mange unikke besøgende om dagen er der på den side Jesper?

Fra : Jesper

Dato : 15-01-02 17:43

Det er desværre nok den slags jeg får tæsk for at sige, det bliver af en
eller anden grund regnet som forretningshemmeligheder.

Med hensyn til anmeldelser så er jeg som tidligere skrevet altid meget
interesseret i anmeldere og anmeldelser (hvis der har nogen der har mod på
at anmelde porno og især bøsseporno mangler jeg også meget den slags
anmeldere. og man kan sagtens være anonym), hvis gruppen har mod på det
kunne man også oprette en form for dk.kultur.film forum på siden på linje
med det samarbejde jeg har med f.eks. Star Trek foreningen
(http://film.jubii.dk/startrek/).

men jeg er frisk på det meste så kom med forslag.

Fra : Per Kristensen

Dato : 16-01-02 13:31

> [...]
> at anmelde porno og især bøsseporno mangler jeg også meget den slags
> anmeldere. og man kan sagtens være anonym),

I do hope you are joking!

Fra : Jesper

Dato : 16-01-02 15:47

Nej, det gør jeg faktisk ikke, det er utrolig svært at finde ordentlige og
pålidelige porno anmeldere.

--

Jesper Koplev
Redaktør

Fra : n k p

Dato : 17-01-02 08:58

Det er fordi de ofte har for ondt i hænderne til at taste.