Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
HP 612 ( gemme i TIFF ?? )
Fra : DOT.COM

Dato : 15-01-02 10:18

Hej.

er der nogen der kan hjælpe mig ????
Jeg har en HP612 digitalkamara.............hvordan få jeg mine fotos gemt i
TIFF...............da når den uploader til pc........bliver det Jpg i
ACDSee.

Håber at i kan hjælpe mig, da det jo måske kunne give mig flotter fotos når
jeg printer ud i 10 x 15 ?

Hilsen Jørgen.

Fra : Esben

Dato : 15-01-02 22:20

"DOT.COM" <h8722@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ACDSee.
>
> Håber at i kan hjælpe mig, da det jo måske kunne give mig flotter fotos

Har du valgt tiff-formatet på kameraet? Man kan vælge mellem disse fire:
Good (jpg)
Better (jpg)
Best (jpg)
Tiff (tiff)

Tiff-formatet giver dog ikke plads til mere end 2 billeder med det
hukommelseskort der følger med kameraet, så vidt jeg husker.
Kvalitetsforskellen er også meget lille mellem Tiff og den bedste jpg
kvalitet, men lidt er der vel.

--
Esben

Fra : Esben

Dato : 16-01-02 00:49

"Esben" <sordiahp@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> hukommelseskort der følger med kameraet, så vidt jeg husker.
> Kvalitetsforskellen er også meget lille mellem Tiff og den bedste jpg

Hov, jeg er slet ikke bekendt med 612'eren... jeg tænkte på HP 618 i
forvirringen.

--
Esben

Fra : DOT.COM