Eminem....
Fra : Sadat

Dato : 15-01-02 02:03

Dav..

Faldt lige over en trailer på Eminem's nye film: 8 Mile

http://www.apple.com/trailers/universal/8_mile.html

Nogle der tror at han måske har en fremtid som skuespiller?

Jeg må personligt sige at jeg havde forventet ham overdrevet dårlig, men
traileren så udmærket ud. Men man skal nok se selve filmen for at kunne dane
sig et rigtigt indtryk.

--
_________________
Sadat ~ No Ones Iller

- Inside you're ugly... you're ugly like me!

Fra : Per Kristensen

Dato : 15-01-02 08:29

> [...]
>
> Jeg må personligt sige at jeg havde forventet ham overdrevet dårlig, men
> traileren så udmærket ud. Men man skal nok se selve filmen for at kunne

Gammel trailer, men jaeh. Filmen er da nok ok.

Fra : Mads Tilst

Dato : 15-01-02 15:16

"Sadat" <sadat@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Dav..
>

> Faldt lige over en trailer på Eminem's nye film: 8 Mile
>
> http://www.apple.com/trailers/universal/8_mile.html
>

> Nogle der tror at han måske har en fremtid som skuespiller?

[klip]

Bedømt ud fra hans Marshall Mathers LP og hans videoer synes jeg helt
klart manden har et talent for at spille komedie. På pladen er han både
sjov og sindssyg at høre på, og jeg ser ham som en rigtig dygtig
selv-iscenesætter.

Om han er god nok til at være skuespiller i et drama? Ja... det må vi jo
vente og se. Jeg vil dog ikke afvise filmen på forhånd.

--
Med venlig hilsen / Kind regards
Mads Tilst

www.group7.dk - a cappella