Inplementere javascript i HTML dokument
Fra : Torbej Jørgensen

Dato : 15-01-02 00:50

Jeg er nybegynder ud i det HTML'ske og har givet mig selv lidt af
en opgave:

Jeg har fundet et mouseover javascript på nettet, men jeg kan
ikke rigtig finde ud af hvordan jeg får det anvendt. Scriptet
skal bruges i en menu. Jeg kan ikke helt finde ud af hvordan jeg
får projektet startet. Jeg går ud fra at der skal oprettes en
tabel i HTML dokumentet, som har det antal celler der svarre til
det antal menu punkter menuen indeholder?

Hvordan får jeg koblet tabellen med cellerne sammen med scriptet
og hvor i HTML dokumentet placeres scriptet?

På forhånd rigtig mange tak
Torben

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-01-02 02:06

Mon, 14 Jan 2002 23:49:47 +0000 (UTC), skrev Torbej Jørgensen
<vilfert@hotmail.com>:

>Jeg har fundet et mouseover javascript på nettet,

His du gav os url'en til javascriptet, så ville det være meget
nemmere at svare.

Ellers bliver det rent gætteri, det vi vil svare.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Torben Jørgensen

Dato : 15-01-02 19:06

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> His du gav os url'en til javascriptet, så ville det være meget
> nemmere at svare.

Det kan der jo være noget fornuft i, så her er URL´en til
scriptet:
www.xs4all.nl/~pkk/js

Den effekt jeg sigter efter kan ses på siden:
www.c-f.dk

Det er ikke den totale HTML-kode jeg er efter, men strukturen.
Altså hvor sættet scriptet ind i HTML-dokumentet og skal der
oprettets en tabel til de menu punkter som scriptet skal arbejde
sammen med og hvordan får man en evnt. tabel til at kommunikere
med scriptet.

Hilsner Torben

Fra : Jesper Schlæger

Dato : 15-01-02 21:51

Torben skrev:

> Det er ikke den totale HTML-kode jeg er efter, men strukturen.

Kan du bruge noget a la menuen på
http://home20.inet.tele.dk/schlager ?????????

--
Med Venlig Hilsen