Analsex... Et godt råd ønskes..
Fra : Henning og Anja

Dato : 15-01-02 00:14

Hej,

Min kæreste og jeg er begge vilde med analsex, men til tider er det lidt
frustrende..

Nogen gange kan vi dyrke analsex fx 5-6 gange i løbet af 48 timer, uden der
sker nogen uheld, men andre gange oplever vi en brun pik gang efter gang,
også selvom vi sørger for en grundig udresning (og vi mener virkelig
GRUNDIG) af endetarmen med bruserslangen..

Er der nogen der har lidt idéer??

Probemet er heldigvis ikke så stort at vi holder os fra analsex, for vi er
som sagt begge vilde med det, men det er sgu TRÆLS (for at bruge et godt
jydsk ord) når den kommer ud og lugter...

Hilsen H&A

Fra : Knold

Dato : 15-01-02 02:50

"Henning og Anja" skrev i en meddelelse

Hej Henning og Anja

> [...]
> også selvom vi sørger for en grundig udresning (og vi mener virkelig
> GRUNDIG) af endetarmen med bruserslangen..

Tjae - måske, måske ikke. Men jeres problem kan skyldes netop
bruserslangen. Den måde at rense ud på sætter dels peristaltikken
skakmat når den gentages. Samtidig udtørrer den tarm væggene
med risiko for bristninger til følge. Dette kan i det lange løb medføre
kronisk katar i tarmen også højere oppe end endetarmen, den teknik
I anvender medfører nemlig at der kan trænge vand meget langt op.
Sker det har I endnu en mulig årsagen til at der bliver brun pik.
Jeg ville aldrig selv udsætte min partner for denne form for belastning,
hverken i form af udskylningen, eller 5-6 gange på 2 døgn. Dette til
trods for at jeg er en sand "fan" af analsex .

Mit råd bliver derfor: max 3 gange på 1 døgn og så en pause på mere
end 1 døgn, så kan I gå til den igen. Dernæst vil jeg anbefale normal
udtømning evt. med en meget lille udskylning nederst og KUN med
sterilt vand eller de mini klys man kan købe på apoteket, og husk at
dette skal ske i god tid før analsexlegen begynder.

Til sidst vil jeg lige minde jer om at ringmusklerne, ja der er flere,
skal have tid til at trække sig sammen igen. Får de ikke den tid, vil
de, så sikkert som amen i kirken, blive så slappe, at de ikke kan
opfylde deres naturlige funktion.......og det er jo ikke det I vil vel?

Venlig Hilsen
Knold

Fra : Henning og Anja

Dato : 15-01-02 15:49

"Knold" <knold_knold@hotmail.com> wrote in message
> Hej Henning og Anja

Hej Knold..

> [...]
> hverken i form af udskylningen, eller 5-6 gange på 2 døgn. Dette til
> trods for at jeg er en sand "fan" af analsex .

Der er vist ingen af os der mener at "det er en belastning" for nogen af os
med den mængde (anal)sex vi dyrker. Vi gør det jo af den simple grund at vi
nyder det og er vilde med det..

> Mit råd bliver derfor: max 3 gange på 1 døgn og så en pause på mere
> end 1 døgn, så kan I gå til den igen.

Jamen, jamen... Hvad så fx under en menstruation? Der kan vi da ikke vente 1
døgn uden sex.. *GF*

> [...]
> sterilt vand eller de mini klys man kan købe på apoteket, og husk at
> dette skal ske i god tid før analsexlegen begynder.

Hvis du med "normal udtømning" mener et alm toiletbesøg, så er det efter
vores erfaring IKKE nok.. Her er vi så godt som sikre på en brun pik. Men
det kunne godt være at vi burde gå en tur på apoteket og inverstere i en
mængde klyks..

Vi ved godt at udrensningen (hvordan den end sker) skal ske i god tid..
Somregel bliver den foretaget i forbindelse med morgenbadet (hvor på dagen
det så end finder sted *GG*)

> [...]
> de, så sikkert som amen i kirken, blive så slappe, at de ikke kan
> opfylde deres naturlige funktion.......og det er jo ikke det I vil vel?

Jeps.. Det ved vi godt og har da også trænet dette på andre måder (Tror ikke
du vil høre hvordan *GG*)...

> Venlig Hilsen
> Knold

Hilsen H&A

Fra : Dan Andersen

Dato : 15-01-02 16:27

> Jeps.. Det ved vi godt og har da også trænet dette på andre måder (Tror
ikke
> du vil høre hvordan *GG*)...

Det kunne jeg da mægtig godt tænke mig at høre om ))

Mvh

Dan Andersen

Fra : Henning og Anja

Dato : 16-01-02 01:00

"Dan Andersen" <ikke@gyldig.dk> wrote in message

> ikke
>
> Det kunne jeg da mægtig godt tænke mig at høre om ))

Se svar til Peter..

Fra : Peter Knutsen

Dato : 15-01-02 19:32

Henning og Anja wrote:

> "Knold" <knold_knold@hotmail.com> wrote in message

> Jeps.. Det ved vi godt og har da også trænet dette på andre måder (Tror ikke
> du vil høre hvordan *GG*)...

BIP! 10 strafpoints for *groft* at undervurdere denne gruppes
perversionsniveau...

--
Peter Knutsen

Fra : Tomas O.

Dato : 16-01-02 00:30

Peter Knutsen skrev:

> BIP! 10 strafpoints for *groft* at undervurdere denne gruppes
> perversionsniveau...

Hvad der er naturligt for en, er perverst for en anden.

Hilsen
Tomas O.

Fra : Henning og Anja

Dato : 16-01-02 01:04

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message

> Hvad der er naturligt for en, er perverst for en anden.

Well... Det er da naturligt for os... *GF*

Fra : FreYa

Dato : 16-01-02 10:43

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev :

>Hvad der er naturligt for en, er perverst for en anden.

Men er det ikke bemærkelsesværdigt, at folk tilsyneladende ofte
føler, at deres lyster er SÅ perverse, at de er overbevist om at andre
ikke kan tåle at høre om dem?

Enten så skammer de sig over dem, eller også er de overbevist om at
lige netop de selv er åh så frisindede og uh så perverse, og alle
andre er kedelige indtørrede, og ikke mindst fordomsfulde og
misundelige.

Så er der dem der får et kick ud af bare at SKRIVE om deres lille kink
*G*. Feks. de mange indlæg om analsex, giver mig ofte anledning til at
tro at folk slet ikke får udlevet denne lyst i tilstrækkeligt omfang.

Og så er der jo alle dem som har 'set lyset' og nu skal ud i verden og
missionere for lige præcis den perversion som de selv har, og som
derfor MÅ være det eneste saliggørende for resten af menneskeheden
også ;)

Nå nu røg jeg vist ud af en tangent :)
--
Freya

Fra : Henning

Dato : 16-01-02 17:45

"FreYa" <freya@c.dk> skrev i en meddelelse

Hej Freya

> Nå nu røg jeg vist ud af en tangent :)

Så er det godt du har et helt "flygel" at spille på *G*

Der er visse ting jeg aldrig vil indvige min svigermor i,
at hendes datter er vild med *GF*
At nogle af mine svogre tror at DSS-fester er swinger-club
fester, benægter vi ikke særlig hårdnakket, vi ka godt lide
deres generte, lidt misundelige, forargelse *GGG*

Min mor på 96 kunne jeg da godt finde på at fortælle
hvad som helst fra mit sexliv, hun ville få julelys i
øjnene *GGG*

Jeg tror du har ret i at det handler om flere ting, individuelt
fra par til par, hvorfor man ønsker at snakke og debatere om
ens egen isme, et kick giver det på et eller andet plan for den
der delagtigør andre om sine tanker og oplevelser/fantasier.

MVH
Henning

Fra : FreYa

Dato : 17-01-02 20:36

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev :
Hej Henning :)

>Så er det godt du har et helt "flygel" at spille på *G*

Ork du, jeg kunne såmænd spille firhændigt, hvis ikke det lige var
fordi at jeg har to hænder for lidt :)

>At nogle af mine svogre tror at DSS-fester er swinger-club
>fester, benægter vi ikke særlig hårdnakket, vi ka godt lide
>deres generte, lidt misundelige, forargelse *GGG*

Tsk tsk tsk...

FUT: dk.snak.snik
--
Freya

Fra : Henning og Anja

Dato : 16-01-02 01:00

"Peter Knutsen" <peter@knutsen.dk> wrote in message

> BIP! 10 strafpoints for *groft* at undervurdere denne gruppes
> perversionsniveau...

*GF* Tænkte det nok...

Behøver vi sige mere end LAVEMENT???

Fra : Dan Andersen

Dato : 16-01-02 09:44

> Behøver vi sige mere end LAVEMENT???

Nææ, det gør du såmænd ikke, det er nu (heldigvis) ikke det væreste der kan
øves i. Det er rart at vide at man er blevet renset ordenligt inden man
kaster sig ud i diverse lege.

Mvh

Dan Andersen

Fra : Henning

Dato : 16-01-02 17:50

"Henning og Anja" <naaah@ikke.her> skrev i en meddelelse

> Behøver vi sige mere end LAVEMENT???

Åh, og jeg som havde sat mig op til at høre
om anal-fist-fucking, butt-plugs etc. etc.
og jeg som har arbejdet professionelt med at
give lavement gennem flere år i min ungdom,
får så en "kold afvaskning" *GGGG*

MVH
Henning

Fra : Henning og Anja

Dato : 17-01-02 00:23

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> wrote in message

> Åh, og jeg som havde sat mig op til at høre
> om anal-fist-fucking, butt-plugs etc. etc.
> og jeg som har arbejdet professionelt med at
> give lavement gennem flere år i min ungdom,
> får så en "kold afvaskning" *GGGG*

Jamen, butt-plugs hjælper jo ikke til at holde røven stram.. Tvært imod, så
udvidder du jo røven ved det...

Lavement derimod KRÆVER at du kan holde røven lukket, hvis du skal gå rundt
med det i fx en halv eller hel time og ikke må dryppe.. *GF*

Fra : Sott

Dato : 16-01-02 18:17

Hej Henning og Anja :0)

> vel?

> ikke

> *GF* Tænkte det nok...

> Behøver vi sige mere end LAVEMENT???

Lavementer træner da ikke ringmusklerne.
Et lavement renser ud, ikke andet. Slappe ringmuskler
vil resultere i at afføring ikke kan holdes naturligt tilbage,
og det er nok ret ubehageligt. En træning af disse muskler
må vel indebære en form for sammentrækningsøvelser.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Henning og Anja

Dato : 17-01-02 00:24

"Sott" <sott_s@hotmail.com> wrote in message
> Hej Henning og Anja :0)
Hej dig..

> [...]
> og det er nok ret ubehageligt. En træning af disse muskler
> må vel indebære en form for sammentrækningsøvelser.

Se svar til Henning... Det træner jo når man ikke må dryppe.. *GF*

Fra : Sott

Dato : 18-01-02 15:42

Hej Henning og Anja :0)

> Se svar til Henning... Det træner jo når man ikke må dryppe.. *GF*

Ja, på den måde kan jeg godt se det. Jeg opfatter bare som
udgangspunkt et lavement som en udrensning - så jeg havde
ikke lige det andet aspekt med

Søs

Fra : Hanne M

Dato : 18-01-02 22:28

Hej Søs

> [...]
> og det er nok ret ubehageligt. En træning af disse muskler
> må vel indebære en form for sammentrækningsøvelser.

Ja, ligesom knibeøvelser efter en fødsel.

Knus fra Hanne M.

Fra : Henning og Anja

Dato : 19-01-02 01:35

"Hanne M" <viola_vrinsk@hotmail.com> wrote in message
> Hej Søs

> Ja, ligesom knibeøvelser efter en fødsel.

Præcis... Det er bare det andet hul.. *SF*

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 20-01-02 03:34

On Sat, 19 Jan 2002 01:34:39 +0100, "Henning og Anja" <naaah@ikke.her>
wrote:

>Præcis... Det er bare det andet hul.. *SF*

ja det ligger jo ligesom i naturen af debaten
*SF* = SMILER FRÆKT
jeg kan godt se på dine header at du bruger =
men der er noget kronisk over det her smiler frækt - er det ikke lidt
belastene og gå rundt og ligne en flækked roe det meste af tiden ?
gør i det begge ? jeg formoder det er Anja - der har svaret på det her
- efter som der ikke har være nævnt nogen strapon nævnt i jeres anal
fikserede liv - med mindre der selvføligt er tale om en eller anden 17
årige - der sider og for et kick ud af at skrive om anal sex - men det
er jo præmissen i nærværende forum at debatten er som den er uanste
validiteten af udsagnet .... men når 2 mennesker kronisk *SF* til hver
bemærkning ku man fristes over evne til at formode at - der er tale om
en enkelt letter retaderet personage ... med grafiti - isme der når
sit klimax i en koprofagi-sk s-fere( uhh jeg fand lige selv på et nyt
ord !!!

!*SF*SF*SF*SF**SF*SF*SF*SF**SF*SF*SF*SF**SF*SF*SF*SF**SF*
SF*SF*SF**SF*SF*SF*SF**SF*SF*SF*SF**SF*SF*SF*SF**SF*SF*SF*SF

KUK kuk fala ra

MvH
Bo
--
I'm deeper than the shit I'm in (Iggy Pop)
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Henning og Anja

Dato : 19-01-02 08:46

"Chokmah Dog Fever" <chokmah@c.dk> wrote in message

> [...]
> en enkelt letter retaderet personage ... med grafiti - isme der når
> sit klimax i en koprofagi-sk s-fere( uhh jeg fand lige selv på et nyt

Well... Alle brevene er skrevet af Henning, og Anja har været "medforfatter"
på de fleste af dem..

Alle *SF*'erne skyldes nok at vi er inkarnerede chattere, men ikke
destomindre, er vi rent faktisk et ganske almindelig ungt par på 29 og 26,
med en dejlig sund appetit på sex...

Hvis nogen har en masse gamle breve liggende, og gider lege detektiv, så vil
I sikkert også kunne finde ud af under hvilket navn Henning også har skrevet
i denne gruppe før, og der var der ingen problemer med "troværdigheden"...

/H & A

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 19-01-02 15:12

On Sat, 19 Jan 2002 08:45:52 +0100, "Henning og Anja" <naaah@ikke.her>
wrote:

>Well... Alle brevene er skrevet af Henning, og Anja har været "medforfatter"
>på de fleste af dem..

ohh ja var det ikke jer der havd eet diskutek eller tog ud og sang ?

>Alle *SF*'erne skyldes nok at vi er inkarnerede chattere, men ikke
>destomindre, er vi rent faktisk et ganske almindelig ungt par på 29 og 26,
>med en dejlig sund appetit på sex...

ok jamen det var også mig der tabte hovedet *lidt* :) men det er nok
fordi jeg ikke er vand til chat ...og bliver lidt mistænksom over den
meget kortfattede og imo mangelfulde redegørelse der ligger i denne
måde og debatere .... men folk kan jo skirve hvad de vil båd i & jeg

> [...]
>i denne gruppe før, og der var der ingen problemer med "troværdigheden"...

jamen der ringer en klokke et eller andet sted det var noget emd nogen
der sang og hun syede tøj til store piger ?
MvH
Bo

>/H & A

- -

Fra : Groover

Dato : 20-01-02 08:02

Jeg ville gerne høre lidt om, hvad Henning og Anja har ud af anal-legene.
Jeg er selv begejstret "analsprtsmand" og har opdaget den utroligt erogene
zone, som rumpen er. Ved den rette pirren i analområdet skyller der bølger
af stærke følelser igennem hele kroppen. Det er næsten som de sidste
sekunder før en orgasme; bare med den forskel, at det kan blive ved så
længe, man pirrer. Dette gælder for mig som mand, og angiveligt spiller
prostata en vigtig rolle. Men hvordan føler pigerne det ?

Fra : Henning

Dato : 21-01-02 21:43

> [...]
skrevet
> i denne gruppe før, og der var der ingen problemer med "troværdigheden"...

Drømmefyren?

MVH
Henning

Fra : Anita

Dato : 17-01-02 13:37

"Henning og Anja" <naaah@ikke.her> skrev i en meddelelse
[klip]
> Jamen, jamen... Hvad så fx under en menstruation? Der kan vi da ikke vente
1
> døgn uden sex.. *GF*
[klip]

hej, Hvis den kan tåle at blive brun, hvorfor så ikke rød?

--
Anitas kæreste

Fra : Henning og Anja

Dato : 17-01-02 21:12

"Anita" <anita@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> 1
> [klip]
>
> hej, Hvis den kan tåle at blive brun, hvorfor så ikke rød?

Det er heller ikke noget problem for Henning, men det er det for Anja..

Fra : romantictype

Dato : 19-01-02 20:55

Henning og Anja wrote:

> Det er heller ikke noget problem for Henning, men det er det for Anja..

Prøv at overbevise hende om at prøve det alligevel -hun vil opdage at hun
bliver mere ophidset under menstruationen og mere følsom i skeden (-det gør
kvinder fordi der er mere blod nede i det område når de har det røde) Man
har jo bare et par håndklæder under og går i bad bagefter. Hun skal nok
blive hooked på det*s*

Peter

Fra : Ghita

Dato : 19-01-02 23:57

"romantictype" <romantictypedk@yahoo.dk> skrev i en
> [...]
Man
> har jo bare et par håndklæder under og går i bad bagefter. Hun skal

Det er rigtigt nok at man er mere følsom. Jeg er ihvertfald,
MEN kan også have temmelig ondt samtidig, specielt den
første dag og så er det sjove altså bare forbi for mit vedkommende.
Ghita

Fra : Kat

Dato : 20-01-02 15:22

romantictype skrev:
> [...]
røde) Man
> har jo bare et par håndklæder under og går i bad bagefter. Hun

Hmmmm.....ja, du har da ret i, at man er mere følsom! Men det gør
altså RET ondt, og derfor er det ikke særligt ophidsende! Så pas
lige på med dine generaliseringer:
"(-det gør kvinder fordi der er mere blod nede i det område når
de har det røde)".
Alle er ikke som andre!
Så jeg vil da råde til at gå forsigtigt til værks. Måske hun kan
lide det - måske kan hun ikke!
Jeg er glad for at min kæreste ikke kan lide sex med blod
--
/kat
---

Fra : Anita

Dato : 21-01-02 12:40

"Kat" skrev

> [...]
> lide det - måske kan hun ikke!
> Jeg er glad for at min kæreste ikke kan lide sex med blod

Jeg tror der er næsten lige så mange begrænsninger på sex under
menstruation, som der er kvinder. Personligt har jeg 2-3 dage, hvor jeg også
fortrækker at lade være, men når først 'det er på retur', gør det hverken
ondt eller "grisser" specielt meget, så der er det helt okay at lege lidt

Hygge fra Anita

Fra : Samir Munir

Dato : 15-01-02 21:17

hmmm.. ved ikke om det er normalt ved analsex... men afføringsmidlet
bliver da brugt af nogle af mine bøssekolegaer - mener vist det er
glycolax.

mvh
Samir Munir
samir[remove_this]@mdb.ku.dk

P.S.: Svar gerne også til min email

Fra : Henning og Anja

Dato : 16-01-02 01:01

Kunne være vi skulle se om vi kunen finde noget af det..

Fra : FreYa

Dato : 16-01-02 09:58

> [...]

>som sagt begge vilde med det, men det er sgu TRÆLS (for at bruge et godt
>jydsk ord) når den kommer ud og lugter...

Årh vær dog ikke så sarte. Det er da så nemt at lige hoppe i bad
bagefter, eller smide den i håndvasken. Og når det ikke er et hyppigt
problem, kan man vel afskrive det med,at det er hvad der kan ske. Shit
happens, so to speak ;)

--
Freya

Fra : Henning og Anja

Dato : 17-01-02 00:25

"FreYa" <freya@c.dk> wrote in message

> [...]
> bagefter, eller smide den i håndvasken. Og når det ikke er et hyppigt
> problem, kan man vel afskrive det med,at det er hvad der kan ske. Shit

Jamen, hvis man nu ikke lige har lyst til at man absolut skal i bad efter
sex (jo.. Selvfølgelig hvis den bliver brun, så vil man gerne *GG*), men
mest af alt har lyst til bare at ligge og putte og kysse, indtil at man
pludselig hopper på hinanden igen...

Så er et bad jo et afbræk i dette.. *S*

Fra : FreYa

Dato : 17-01-02 12:56

"Henning og Anja" <naaah@ikke.her> skrev :

<snip>
>Så er et bad jo et afbræk i dette.. *S*

Jamen så har jeg lige løsningen til jer.

Man tager et stk. frysepose, og et stk. husholdningselastik (de
lysebrune) og sørger for altid at opbevare dem ved siden af sengen.
Når så uheldet er ude, så tager man posen og propper pikken deri,
snører med elastikken, godt stramt så lugten ikke slipper ud, og
vupti! kan man ligge og hygge uden lugtgener :)

Alternativt kan man anvende et kondom ved analsex, men det er måske
lige lovlig for let..?

Prøv fryseposen, og lad mig høre hvordan det gik ;)
--
Freya

Fra : Mic

Dato : 17-01-02 13:46

*LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL*

Freya, for satan da. Nu er mit tastatur fuldt af cola (havde lige taget en
mundfuld). Det kommer til at koste, gør det...... c,")

Mic

Det er noget vrøvl at påstå at computerspil kan påvirke børns opvækst. Hvis
det virkelig var tilfældet med f.eks. PacMan, ville vi i dag have en stor
gruppe af utilpassede unge, der indtog masser af små piller, medens de
bevægede sig rundt i helt mørke lokaler, lyttende til monoton musik.

Fra : FreYa

Dato : 17-01-02 18:48

"Mic" <mico@12move.dk> skrev :

>Freya, for satan da. Nu er mit tastatur fuldt af cola (havde lige taget en
>mundfuld). Det kommer til at koste, gør det...... c,")

Gud nej, Mic, det må du godt nok undskylde!

Jeg burde have sagt mig selv, inden jeg trykkede "send",
at Mic garanteret ville tage en stor slurk cola lige inden han læste
det indlæg. Kan du nogensinde tilgive mig? 0

FUT: dk.snak.snik
--
Freya

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 18-01-02 02:09

On Thu, 17 Jan 2002 00:24:56 +0100, "Henning og Anja" <naaah@ikke.her>
wrote:

>Jamen, hvis man nu ikke lige har lyst til at man absolut skal i bad efter
>sex (jo.. Selvfølgelig hvis den bliver brun, så vil man gerne *GG*)

Nå ja men så er -x-=+ hvis *den* ikke bliver brun så går det som det
skal - skulle det smutte så vasker man den lige - eo iposo der er ikke
en probelmatik som ikke har været løst fra starten ...måske lige
borste fra det såre undre mig hvorfor folk der skirver *G* altid
forsvæver mig at have ambitioner der rækker imod det imbecile

regards
Bo

Fra : shadowlands

Dato : 17-01-02 14:38

Hej H&A

I er heldigvis ikke de første, som har set lyset i bruserslangens bizarre
lyksaligheder.

I virkeligheden startede det som en leg med blufærdighed og dominans, men vi
opdagede hurtigt, at det var langt lettere at nyde analsex, hvis man ikke
samtidig skal bruge hovedet på at bekymre sig om æstetikken i den anden
ende. Det er pokkers rart at føle sig ren og appetitlig.

Så imens vi drev rovfrift på de københavnske vandressourcer og VVS'ernes
forsyninger af Ballofixventiler - og i perioder var i lettere fare for at dø
af udmattelse - blev analsex vildere, bedre og ... endnu bedre. Det er vist
kun en lille overdrivelse, at vores tilværelse en overgang ikke bestod af
meget andet end analsex og søvn.

Selve udskylningerne er - hvad man så ellers synes om lydene og lugtene -
heller ikke blottede for lyst... alene udtrykket i ansigtet på et menneske,
som så fuldkommen har smidt enhver skam overbord, er det hele værd. Det er
mit indtryk, at mange partnere ikke kommer hinanden så nær - hverken fysisk
eller mentalt - igennem et helt, langt liv. (Mange vil sikkert også betakke
sig )

Til gengæld er det udmattende for kroppen som helhed. -Det er ikke nogen
3-minutters ting at skylle sig ud, så man føler sig tømt og godt tilpas - i
virkeligheden oplevede vi, at processen kunne vare lige fra 15 minutter til
flere timer. Samtidig stresser man humanperistaltikken urimeligt - ikke
alene bruger man rædsomt mange muskler, som slet ikke er vant til, at man i
den grad viser dem opmærksomhed - man udtørrer også - som Knold ganske
rigtigt nævner - slimhinderne helt urimeligt. -Måske ikke just den optimale
forberedelse til at skulle - undskyld - gennemkneppes.

Så i et forsøg på at springe over, hvor gærdet er lavest, købte vi - meget
diskret - en hel kasse Klyx. Glimrende produkt - ingen allergifremkaldende
stoffer, ingen syntetisk biokemi... og absolut INGEN spørgsmål eller velment
rådgivning fra nævenyttige apotekere.
Det mest overraskende var, at de ti minutter, en Klyx kræver, faktisk giver
et ligeså effektivt resultat - og ligeså længe som de timelange
udskylninger.

Der er ingen tvivl om, at vandet når langt længere op i tarmsystemet - til
gengæld bliver man heller aldrig rigtigt færdig - heller ikke med tvivlen
om, hvorvidt, man er det. Med en Klyx på 120 ml ved man temmelig sikkert,
hvorvidt, man er ... ehm... færdig eller ej - og det er altså en pokkers rar
fornemmelse.

Vi har ikke brugt de udmattende vandkure i temmelig lang tid - det er ganske
enkelt ikke udmattelsen og tiden værd. -Til gengæld har producenterne af
Klyx åbenbart oplevet en rivende fremgang - i hvert fald er deres produkt
steget med noget der ligner 100% indenfor det sidste halve år - så hvis
nogen lige ved, hvor man køber renset sorbitol, hører vi meget gerne om det.

Mvh.

S&T

Fra : Henning og Anja

Dato : 17-01-02 21:19

Hej S&T...

Det var da et dejlig langt og seriøst svar, men på ingen måde blottet for
lidt velment humor.. *SS*

Hvad koster de Klyx du snakker om og hvor mange er der i en kasse??

Vi har det forresten med nogen gange at skippe søvnen..*GMMF*

Hilsen H&A

Fra : shadowlands

Dato : 18-01-02 15:01

Jamen hej igen...

Der er 10 stk i en kasse, og den koster i 120 ml-størrelsen - hold fast -
360 kroner.

Mvh.

S&T

Fra : Henning og Anja

Dato : 18-01-02 17:33

120 ml... Er det ikke store klyx?? Mener at have hørt det var omkring 10
ml..

Fra : EH

Dato : 19-01-02 18:01

"shadowlands" <shadowlands@sol.dk> wrote in message news:<MqA18.1032$Eu2.99376@news010.worldonline.dk>...
> Samtidig stresser man humanperistaltikken urimeligt

Hvad betyder "humanperistaltikken" ?

Fra : Henning

Dato : 21-01-02 21:42

"EH" <tilfaeldig@fcuk-me.co.uk> skrev i en meddelelse
> "shadowlands" <shadowlands@sol.dk> wrote in message
>
> Hvad betyder "humanperistaltikken" ?

Når føden går fra mavesækken over i tarmsystemet, skubbes
dette frem gennem systemet ved at tarmene arbejder rytmisk
i sammentrækninger, lid ala bølgebevægelser, hvorved det
skubbes frem til tyktarmen, hvor en stor del af vædsken bliver
opsuget gennem blodbanen til kroppen igen, og afaldstofferne
får en fast konsistens som så udstødes ved toiletbesøg.
det er det man kalder for (human)peristaltikken, ved for mange
lavementer, kan denne fungtion ødelægges, da man tager
organismens naturlige arbejde fra den, tarmen bliver "doven"

MVH
Henning