Warcraft 2
Fra : Frank Hjorth Laursen

Dato : 14-01-02 23:41

Hej

har warcraft 2 men, bruger windows 2000 og disse snakker ikke så godt sammen
er der nogen der kan hjælpe mig??

frank.laursen@mail.dk

Fra : Tjalfe

Dato : 15-01-02 00:50

Er der ikke noget med at Windows 2000 ikke kører DOS spil? Muligvis er det
kun lyden som du ikke kan høre - og det er der ikke noget at gøre ved.
Warcraft 2 Battle.net edition kører Win32, så prøv den i stedet.

Fra : Brian Lund

Dato : 15-01-02 03:59

Win2k kan køre NOGEN spil... det er derfor jeg ikke kører 2k længere.

Fra : Gizmoduck

Dato : 15-01-02 00:45

On Mon, 14 Jan 2002 23:40:30 +0100, "Frank Hjorth Laursen"
<frank.laursen@mail.dk> wrote:

>Hej
>
>har warcraft 2 men, bruger windows 2000 og disse snakker ikke så godt sammen
>er der nogen der kan hjælpe mig??
>
>frank.laursen@mail.dk

du kan da altid prøve at hente den nyeste patch fra www.blizzard.com
det hjælper måske...jeg har ingen problemer under winxp

--

Gizmoduck

Member of The Amazon Basin
visit us at www.theamazonbasin.com