Jeg har også nye billeder :-)
Fra : Birgitte

Dato : 14-01-02 22:22

Jeg har da også været flittig med nye billeder på min hjemmeside
Fik igår taget nye billeder af ALLE 12 KILLINGER.....
Det er altså et heldagsjob, vil jeg lige hilse og sige , de er jo ALLE
vegne...oppe som nede henne eller ude, omme eller bare VÆK.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : A. Knudsen

Dato : 14-01-02 23:39

Hej Birgitte !

Ham Don Ramiro , han er bare for sej & lækker.
Det er godt, at manden & jeg er blevet enige om, at 3 katte er nok - for der
er bare så mange lækre katte til.

Jeg har fortalt venner og bekendte, at finder de en hjemløs mis, skal de
prøve at finde et godt hjem - før end de kommer til mig.
Jeg vil IKKE kunne sige nej.
Birgitte, hvor mange katte har du egentlig som opdrætter ?

Hilsen

Anya.

--

Fjern x'erne fra min emailadresse ved svar.

http://www.anya.esenet.dk

Denne mail er viruschekket af Norton Antivirus 2002.

Fra : A. Knudsen

Dato : 15-01-02 00:20

Hej Birgitte !

Jeg har for lidt siden svaret på dit indlæg, men intet viser sig.

Jeg prøver igen.
Ham Don Ramino er altså ret lækker & sej.

Godt, at manden & jeg er enige om, at 3 katte er nok for os.
Venner og familie har fået besked om, at de IKKE skal komme til mig med en
hjemløs mis, før de har forsøgt at finde et andet godt hjem.
Jeg vil ikke kunne sige nej.

Fra : Birgitte

Dato : 15-01-02 00:34

Hej Anya
Vi har jo 2 racer, så derfor har vi jo også en del katte men vi elsker
dem alle.
Vi har 12 voksne katte, men Jewel som blev meget syg og er stadig i
behandling efter fødslen i november, skal om et par måneder neutraliseres og
flytte op til vores datter, for at leve et langt lækkert misseliv, dog kun
med synet på det ene øje.
Ja så har vi jo alle vores små banditter 12 styk, men mange f dem har
allerede fundet nye og superkærlige hjem

Jeg giver dig ret i at Don Ramiro er en lækker kat, men han har bare så mega
meget pels og er svær at holde i pelsen.

Jeg har det nok som du,- kan heller ikke stå for små mislinger
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Kate

Dato : 15-01-02 17:53

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> wrote in

> Jeg giver dig ret i at Don Ramiro er en lækker kat, men han har
> bare så mega meget pels og er svær at holde i pelsen.

Ja, en lækker misling, sikke dog en masse overfrakke

Kate

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 15-01-02 08:51

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> wrote in message

> [...]
> Det er altså et heldagsjob, vil jeg lige hilse og sige , de er jo ALLE
> vegne...oppe som nede henne eller ude, omme eller bare VÆK.

Og hvor er de søde. Bepelsede, men søde
Men der er noget galt med siden, jeg kan ikke komme ind og se Elantra, der er
også noget underligt html-kode der står og "flagrer" så der er vist smuttet et
eller andet. Og jeg vil gerne se hvordan Elantra er kommet til at se ud *S*
Uhm de ser altså så lækkert BLØDE ud allesammen, små vatkugler *L*

Hilsen
Lisbeth
~ http://cutiecats.tripod.com ~

Fra : Pernille Scharff

Dato : 15-01-02 09:12

Arrggh....godt jeg allerede har de katte jeg skal ha' for der er ellers
et par stykker jeg lige kunne bruge!

/Pernille

Fra : Birgitte

Dato : 15-01-02 12:38

Har lige opaget fejlen, så den retter jeg i løbet af dagen dvs. min mand
retter den jeg er ikke så stærk på den front.
Jeg er sikker på at kl. 15.00 er alt iorden
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

"Pernille Scharff" <pernille@btob.dk> skrev i en meddelelse
> Arrggh....godt jeg allerede har de katte jeg skal ha' for der er ellers
> et par stykker jeg lige kunne bruge!
>
> /Pernille

---
DK. True Trust

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 15-01-02 22:19

Hvor er de bare søde, jeg er især vild med El Camaro, men desværre har jeg
alle de katte jeg skal have for nu....siger kæresten og han har nok ret.

Camilla Christiansen