Tele Vanløses åbningstider?
Fra : Mikael Ejberg Peders~

Dato : 14-01-02 21:30

Er der nogen, der tilfældigvis kender Tele Vanløses åbningstider?
Jeg var et smut forbi lidt over 5 i eftermiddags, og der var lukket og
slukket overalt. De har ingen åbningstider i døren, og forøvrigt
heller ikke på deres hjemmeside.
Og er det overhovedet en seriøs butik? Umiddelbart ser det ikke sådan
ud. De har en flot designet men iøvrigt totalt ubrugelig hjemmeside,
der forresten lover at deres online-shop åbner engang i 2001. Hmmm, nu
skriver vi altså 2002

--
Mikael Ejberg Pedersen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-01-02 21:37

"Mikael Ejberg Pedersen" <mikael@ejberg.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen, der tilfældigvis kender Tele Vanløses åbningstider?

Jeg kender ikke til Tele Vanløse,,,, Men i Telefonen siger de åben mellem 10
og 17 mandag-fredag,,,,

Så du har da ikke ringet til dem..

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 14-01-02 22:36

> "Mikael Ejberg Pedersen" <mikael@ejberg.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kender ikke til Tele Vanløse,,,, Men i Telefonen siger de åben mellem
> [...]

Lad nu lige manden købe en telefon først....

Ebbe

Fra : Mikael Ejberg Peders~

Dato : 14-01-02 23:26

On Mon, 14 Jan 2002 21:37:26 +0100, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

>Men i Telefonen siger de åben mellem 10 og 17 mandag-fredag,,,,
>Så du har da ikke ringet til dem..

Nej, det har du da egentlig ret i. Det havde jeg ikke tænkt på.
Jeg gik ud fra at de i det mindste havde almindelige åbningstider (så
man kunne nå derhen). Oh well, så må jeg bare handle andetsteds.

--
Mikael Ejberg Pedersen

Fra : Peter Rongsted

Dato : 14-01-02 23:49

Mikael Ejberg Pedersen <mikael@ejberg.dk> wrote:

> [...]
>ud. De har en flot designet men iøvrigt totalt ubrugelig hjemmeside,
>der forresten lover at deres online-shop åbner engang i 2001. Hmmm, nu

Deres hjemmeside er totalt til grin. Første gang jeg så den, lovede de
online-shoppen klar i november - men det var tilbage i år 2000!

Peter