Sutte pik?
Fra : Dorte Hansen

Dato : 14-01-02 21:52

Hejsa piger !

Hvordan tager i pikken helt ned uden at skulle brække jer?

Jeg vil gerne sutte min fyr til roden.

Håber på hurtig svar
Dorte

Fra : Mirian

Dato : 14-01-02 22:01

"Dorte Hansen" <privat@bigmamma.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa piger !
>
> Hvordan tager i pikken helt ned uden at skulle brække jer?
>
> Jeg vil gerne sutte min fyr til roden.
>
> Håber på hurtig svar
> Dorte

Pikken skal føres ind i din mund helt lige, så rammer du drøblen mindst!
Men ellers må jeg skuffe dig med at det kræver øvelse, meget øvelse og det
tager tid! men held og lykke!
MVH Mirian

Fra : Tulla

Dato : 15-01-02 19:50

Mirian <Mirian@post.cybercity.dk> skrev i en

> [...]
> Men ellers må jeg skuffe dig med at det kræver øvelse, meget øvelse og det

-Og sørg for guds skyld for at han ligger stille og du bestemmer farten,
ellers går det galt.....!
--
Mvh Tulla

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 15-01-02 04:29

<snip>
> Hvordan tager i pikken helt ned uden at skulle brække jer?
>
> Jeg vil gerne sutte min fyr til roden.
<snip>
Måske kan du finde det du søger her:
http://www.seas.ucla.edu/~chaplya/fel2.htm

Hilsen
Thomas

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 14-01-02 23:37

"Dorte Hansen" skrev

Hej Dorthe

> Hvordan tager i pikken helt ned uden at skulle brække jer?

> Jeg vil gerne sutte min fyr til roden.

Du kan eventuelt blive inspireret, ved at kaste denne webside efter din
printer:

"The Art of Oral Sex"

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 16-01-02 23:39

Mon, 14 Jan 2002 21:51:59 +0100 skrev "Dorte Hansen"
<privat@bigmamma.dk>

Hej Dorte Hansen,

>Hejsa piger !

Piger?

>Hvordan tager i pikken helt ned uden at skulle brække jer?

Det kræver, udover at han ligger roligtb og lader dig bestemme farten,
noget øvelse - men det er den eneste hemmelighed.

Du skal prøve det flere gange for at finde "vinklen" for hans pik ikke
rammer din drøbel for hårdt og giver brækfornemmelser.

>Jeg vil gerne sutte min fyr til roden.

Du er da rigtig god af dig - håber at han værdsætter det :)

René
www.rene.hjorth.com