Hvem kender denne Malle ??
Fra : Miv

Dato : 14-01-02 21:34

Den er købt som en Pecoltia "tabajos" Øhh, er selv lidt i tvivl, men ka'
det være en L 134 Syntes selv at den ligner den meget !!

Der ligger et billede af den på Lasse og min Hj. Side.
www.cichlids.sublet.dk
Under Galleri (nederst) !!

M.v.h
Michael

Fra : hardy

Dato : 15-01-02 17:45

"Miv" skrev d. 14-01-02 21:34 dette indlæg :
> [...]
>
> M.v.h
> Michael
> hvad med den rigtige adresse denne findes ikke?
mvh Hardy

http://www.kandu.dk/

Fra : Miv

Dato : 15-01-02 18:31

Sorry, adressen er www.cichlids.subnet.dk

M.v.h
Michael

Fra : khg_REMOVE_THIS_@mai~

Dato : 15-01-02 19:39

Hi,

On Mon, 14 Jan 2002 21:33:46 +0100, "Miv" <miv@tdcadsl.dk> wrote:

>Den er købt som en Pecoltia "tabajos" Øhh, er selv lidt i tvivl, men ka'
>det være en L 134 Syntes selv at den ligner den meget !!

Det kan godt være, at det er en L134 Peckoltia, som rigtig nok kommer fra
Tapajos, men jeg tror det dog ikke.
Jeg tror, at det er en L270. Denne fisk kommer dog også fra Tapajos.
Hvor meget gav du for denne fisk og hvor købte du den?

-K

Fra : Miv

Dato : 15-01-02 20:44

Jeg gav 160 kr. pr. stk. ------ Købt her i Fr. Havn ! Akvariehulen.