Tiscali
Fra : Jens

Dato : 14-01-02 21:24

Øv,

Jeg har nu haft 180 kr tilgode hos Tiscali efter opsigelse af abonnement
siden oktober 2001 - hvornår får jeg mon mine penge?

Jens

Fra : Devast8or

Dato : 14-01-02 21:32

Jeg kender ikke Tiscali, men siden Oktober lyder da som lang tid. Har du
prøvet at kontakte dem?

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Jens

Dato : 17-01-02 22:47

Øh - ja - en gang om ugen siden oktober!!!!!

Jeg kunne forstå at de ikke ville udbetale pengene hvis vi nu var uenige om
at jeg havde dem tilgode, men de siger at jeg nok skal få dem, de er blot
"lidt bagefter" med udbetalingerne til de opsagte abonnementer.

Jeg tør slet ikke tænke på hvor lang tid der vil gå hvis vi ligefrem var
uenige om noget!!!!!!

Jeg tør ikke tegne flere abonnementer på internet/mobil/etc hos Tiscali med
den reaktionstid!

Jens

Devast8or <devast8or@NOSPAMsystembl.dk> skrev i en

Fra : Devast8or

Dato : 18-01-02 16:06

Hvis du har haft så meget kontakt med dem i så lang tid så er det sq for
ringe at du har fået dine penge endnu. Hvis jeg var dig ville jeg ringe og
sige til dem at hvis ikke dine penge kommer inden en uge (eller hvad du nu
kan tolerere), så må du kontakte Telestyrelsen (det er vel dem der skal
bruges i sådan en sag ikke? eller forbrugerombudsmanden måske?). For det kan
ikke være rigtigt at du ikke kan få dine penge, hvis I er enige om at du
skal have dem. Det er for sløvt af Tiscali. Held og lykke med at få hevet
gysserne ud af dem :)

Devast8or