Hjælp, hvad hedder sangen????
Fra : Lars-Bo

Dato : 14-01-02 20:00

Hvad hed den der irreterende popsang der blev sunget på tyrkisk eller sådan
noget! Den var fremme for nogle måneder siden. Den var meget i ørefalende og
blev spillet meget i radioen.

På forhånd tak
Lars-Bo

Fra : HALLUM

Dato : 14-01-02 20:20

"Lars-Bo" <lars-bo@kvalme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
sådan
> noget! Den var fremme for nogle måneder siden. Den var meget i ørefalende

Hej Lars Bo
Det var ikke mange oplysninger du havde - men kunne det være den hvor det er
en mandlig forsanger, der i omkvædet siger "kys" "lyden" tre gange ?
mvh. Hallum

Fra : Lars-Bo

Dato : 14-01-02 20:47

> [...]
er
> en mandlig forsanger, der i omkvædet siger "kys" "lyden" tre gange ?

Ja, det lyder vist rigtigt! Det er en mandlig forsanger. Den var en rigtig
ørehænger. Men på et sprog man ikke er vand til at høre spillet i Vesten.

Fra : Lars-Bo

Dato : 14-01-02 20:49

Det det lyder som om han synger "dasun" flere gange!

Fra : Rune Bjerregaard

Dato : 14-01-02 23:10

> [...]
sådan
> noget! Den var fremme for nogle måneder siden. Den var meget i ørefalende

Jeg tror du leder efter denne her:
"Fly with me", med Remee vs. Remos

Rune

Fra : Astrid

Dato : 14-01-02 23:31

Lars-Bo <lars-bo@kvalme.dk> wrote in message
> [...]
sådan
> noget! Den var fremme for nogle måneder siden. Den var meget i ørefalende

Måske var det Tarkan. Han har lavet et nummer hvor han synger på tyrkisk og
laver kysselyde. Jeg ved ikke hvad nummeret hedder men han er vist noget af
en steg i Tyrkiet.

Fra : HALLUM

Dato : 15-01-02 10:47

> [...]
og
> laver kysselyde. Jeg ved ikke hvad nummeret hedder men han er vist noget

Det er det nemlig !
Jeg kunne ikke komme på det den anden dag - men det er Tarkan !
Godt med lidt fælles hjælp i grupperne

Mvh. Hallum

Fra : Jacob E

Dato : 15-01-02 17:21

Nummeret med Tarkan hed "Sikidim". Men ud fra Lars Bos beskrivelse, bl.a. at
der synges noget i retningen af "dasun", kunne det altså også meget vel være
Antique: Opa opa han søger. Men hvad ved jeg...

Mvh Jacob.

Fra : Martin Kruse

Dato : 15-01-02 17:18

"Astrid" <astridity@nospam.org> skrev i en meddelelse

> [...]
og
> laver kysselyde. Jeg ved ikke hvad nummeret hedder men han er vist noget

Hey..
Nummeret hedder Simarik og er ganske rigtig af Tarkan

--

MK

Fra : Lars B.

Dato : 15-01-02 21:49

In article <a21kk2$biq$1@news.cybercity.dk>, martin.kruse@get2net.dk
says...

> og
> af
> >

> Hey..
> Nummeret hedder Simarik og er ganske rigtig af Tarkan

Nummeret er også lavet af en kvinde ved navn Stella Soleil, men hendes
version holder absolut ikke ved siden af Tarkan's originale udgave

Ifølge en tyrisk kyndig syger han iøvrigt noget af i retning af "piger
pas på, nu kommer jeg og kysser jer"

--

Lars B
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Lars-Bo

Dato : 16-01-02 10:43

Yes! Tak for hjælpen alle sammen! Især til Jacob E, for det var
Antique med Opa opa!!

Hilsen Lars-Bo

Fra : Jacob E

Dato : 17-01-02 09:59