speed
Fra : Helle Nielsen

Dato : 14-01-02 18:33

Jeg har problemer med at min net-forbindelse
bliver meget langsom, når jeg tilslutter analog
tlf. nr to.
Mit modem er et Diva t/a, og det har to analog
udgange.
Jeg har forsøgt at løse problemet ved at
skifte telefonen og ved at skifte ledning.
HJÆLP

Fra : aaa

Dato : 15-01-02 22:42

"Helle Nielsen" <helles@12mail.dk> wrote in message
> [...]
> udgange.
> Jeg har forsøgt at løse problemet ved at
> skifte telefonen og ved at skifte ledning.

Kanské en firmwareopdatering kan hjælpe på det. Se mere på
www.isdn2hotline.dk