Systemkrav Wolfenstein?
Fra : Mik

Dato : 14-01-02 17:27

Hejsa. Der skulle vel ikke være en venlig sjæl, der gider oplyse mig
minimumssystemkravene for at kunne spille Return to Castele Wolfenstein?
Gider ikke købe spillet, hvis ikke maskinen kan overkomme det. Har ikke råd
til nyt isenkram...

På forhånd tak
Mikael

Fra : Madsen

Dato : 14-01-02 18:10

On Mon, 14 Jan 2002 17:27:29 +0100, "Mik" <mikael.boeniz@get2net.dk>
wrote:

> [...]
>Gider ikke købe spillet, hvis ikke maskinen kan overkomme det. Har ikke råd

Hej

Ifølge æsken kan du spille det på en maskine som har :

3D accelereret grafikkort med min 16 MB RAM

400 MHz Pentium II eller AMD Athlon processor

128 MB RAM

800 MB plads på harddisken

Windows 95 eller nyere

Mvh Mogens

Fra : DoGgX

Dato : 14-01-02 18:42

Mere end din maskine kan klare

--
DoGgX
ICQ: 138083787

Fra : DWM

Dato : 14-01-02 19:24

"DoGgX" <kkk@kkk.fm> skrev i en meddelelse
> Mere end din maskine kan klare

Meget klogt svar, Hr DoGgX...not
Det kræver, ifølge bagsiden på kassen, minimum en Pentium 2 400mhz eller
tilsvarende AMD, grafikkort med 16mb ram og fuld openGL understøttelse,
Win95 OSR2, Win98, ME, NT, 2000 SR2 operativ system, 128mb ram,
16bit high colour video mode, 800mb af unkomprimeret HD plads,
DirectX 8.0 (som er på cd´en) og et 4x cdrom drev.
Lydkort og videre skal være understøttet af DirectX.

/Kenneth Iversen

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 14-01-02 20:56

Jeg kan side så meget, at det hakker en lille smule på min pc'er en gang
imellem, og min maskine er som følger:

AMD Athlon Thunderbird 1,2 Ghz
384 mb ram pc133
IBM harddisk ATA 100 7200 RPM.
Asus V7700 Geforce 2 GTS 32 mb ddr ram

Det kræver rimeligt.

Mvh. Lars.

Ps. Det er så også i en opløsning af 1280x1024, med næsten alle detaljer
slået til.

Fra : DWM

Dato : 14-01-02 21:36

"Lars Willum Christiansen" <liladomo@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det kræver rimeligt.
> Mvh. Lars.
> Ps. Det er så også i en opløsning af 1280x1024, med næsten alle detaljer

Lyder underligt syntes jeg. ar du installeret de nyeste 4in1 drivere eller
hvad der nu skal bruges til dit bundkort?
Det køre fint her i samme opløsning/grafikkort men med en P3-800E
og 512mb ram.

/Kenneth Iversen

Fra : Mik

Dato : 14-01-02 20:23

Takker...

Fra : Michael Thomsen

Dato : 15-01-02 08:28

Jeg kan så sige at i 1600 x 1200 i 32bit kører den 100% ok

P4 1.7Ghz
Crusail 512mb RD-Ram
Asus Geforce 2, 32mb DDR.
60Gb IBM ATA 100 7200RPM.

Mvh Michael

Fra : Thf

Dato : 15-01-02 17:30

>Jeg kan så sige at i 1600 x 1200 i 32bit kører den 100% ok
>
>P4 1.7Ghz
>Crusail 512mb RD-Ram
>Asus Geforce 2, 32mb DDR.
>60Gb IBM ATA 100 7200RPM.